یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

خیانت زن میانسال برای انتقام از شوهرش

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خیانت زن میانسال برای انتقام از شوهرش

زن میانسال که مدعی بود برای انتقام از شوهرش با مردی غریبه ملاقات کرده، پس از محاکمه به شلاق محکوم شد.

زن میانسال که مدعی بود برای انتقام از شوهرش با مردی غریبه ملاقات کرده، پس از محاکمه به شلاق محکوم شد. چندی قبل مردی 70 ساله با مراجعه به پلیس از همسر 65 ساله‌اش شکایت کرد و گفت: امروز وقتی با دخترانم به خانه رفتم، مردی غریبه را در خانه‌ام دیدم که با همسرم در حال صحبت بودند.

وی در تشریح بیشتر ماجرا به مأموران گفت: من و همسرم چهل و یک سال قبل با هم ازدواج کردیم و حالا هم سه دختر و داماد و چند نوه داریم. البته من و همسرم سال‌هاست اختلاف داریم. چند سال قبل همسرم خواهان دریافت مهریه‌اش شد. اگرچه با وساطت فامیل موضوع خاتمه یافت اما اخیراً او دوباره مدعی شده اگر خانه را به نامش نکنم، مهریه‌اش را به اجرا می‌گذارد. من هم به خاطر اینکه نمی‌دانم بعد از انتقال سند چه سرنوشتی در انتظارم است، با خواسته‌اش مخالفت کردم.

بعد از این ماجرا رفتار همسرم تغییر کرد. وقتی پیگیر شدم، دریافتم با مردی که در محله ما بنگاه املاک دارد، روابط پنهانی دارد. موضوع را به دخترانم گفتم و او را زیر نظر گرفتیم تا اینکه امروز فهمیدم آن مرد به خانه ما رفته است. به همین خاطر با دخترانم وارد خانه شدیم اما مرد غریبه با دیدن ما فرار کرد.

با این شکایت همسر این مرد بازداشت شد اما وی منکر ارتباط پنهانی شد و گفت: من برای انتقام از همسرم این نقشه را طراحی کردم. فقط می‌خواستم او را اذیت کنم.

در ادامه مرد غریبه نیز دستگیر شد و گفت: من از همه چیز بی‌خبرم. آن روز سرکارم بودم که این خانم با من تماس گرفت و از من خواست به خانه‌شان بروم. وقتی به آنجا رسیدم ناگهان همسر و فرزندان و دامادهایشان وارد خانه شدند و می‌خواستند به من حمله کنند که من هم از ترسم فرار کردم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه شاکی به جایگاه رفت و با تکرار اظهاراتش خواستار اشد مجازات برای همسرش شد.

پس از آن دخترانش هم با تأیید حرف‌های پدرشان از قضات خواستند تا هر دو متهم پرونده را به اشد مجازات محکوم کنند.

زن میانسال وقتی به جایگاه رفت، گفت: من به خاطر انتقام از شوهرم این نقشه را کشیدم چون خانه را به نامم نکرده بود و از مرد بنگاهی هم خواستم کمکم کند.

در ادامه متهم دیگر پرونده در دفاع از خود گفت: قسم می‌خورم که هیچ ارتباط نامشروعی با این زن نداشتم و آن روز هم به خانه‌شان رفته بودم تا به نقشه او کمک کنم.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و اظهارات شاهدان، دو متهم را از اتهام زنا تبرئه و هریک از آنها را به 99ضربه شلاق محکوم کردند.

منبع: ایسنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

خیانت زن میانسال برای انتقام از شوهرش 2