جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از 333 هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به 239 میلیون و 51 هزار نفر رسید.

قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با تغییرات اندک همراه است.

مدیرکل دفتر صنایع فلزی وزارت صمت گفت: وزارت صمت هنوز هیچ اجازه‌ای برای افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نکرده و افزایش قیمت‌های اعمال شده در حال حاضر غیرقانونی است.

معاون فنی گمرک گفت: لحظاتی پیش هفتادمین محموله واکسن وارداتی به میزان یک میلیون و 400 هزار دز واکسن آسترازنکا وارد کشور شد.

سازمان هواپیمایی کشوری بر رعایت مقررات ابلاغی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، از جمله رعایت 60 درصدی ظرفیت هواپیما تاکید کرد.

نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس گفت: در جلسه روز گذشته کمیسیون صنایع مجلس با وزیر صمت برای بررسی ماده 4 مبنی بر واردات خودرو، آقای وزیر گفتند که با آزادسازی واردات خودرو موافق هستند اما نیاز به فرصتی دارند که بتوانند زیرساخت‌های لازم را ایجاد کنند. در نهایت کمیسیون، کمیته صنعت را مامور کرد تا ابهاماتی که شورای نگهبان مطرح کرده است را اصلاح کند.

تیم ملی تنیس ایران توانست نخستین دیدار خود در رقابت های دیویس کاپ را با پیروزی آغاز کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه ای به دانشگاه‌ها با ابلاغ شرایط حضوری شدن آموزش در نیم سال جدید تحصیلی تاکید کرد: آموزش‌های حضوری به‌گونه‌ای تدریجی و با توجه به شرایط منطقه موردنظر و میزان واکسیناسیون دانشجویان و شرایط خوابگاهی برقرار شود.

وزارت صمت در بخشنامه‌ای اعلام کرد که صنایع فولادی کل تولیدات خود را باید در بورس کالا عرضه کنند.

وزیر اقتصاد گزارش توجیهی اصلاح نظام مالیاتی را تقدیم سران قوا کرد.

فدراسیون کشتی در راستای وعده ی خود در مورد حمایت ویژه از استعدادهای نونهال قصد دارد که در دو نوبت نفرات برتر رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور را به همراه مربیان سازنده آن ها به اردوی بسترسازی تیم ملی دعوت نماید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اکنون وقت صحبت کردن درباره دلیل تاخیر در پرواز تیم به عربستان نیست.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: قیمت یک بازیکن الهلال 300 میلیارد و اندازه بودجه چهار سال پرسپولیس است .

سرمربی والیبال فولاد سیرجان گفت: ما باید پیروزی امروز را فراموش کنیم، چون در بازی فردا (فینال) جای هیچ اشتباهی نیست.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اگر وضعیت اقتصادی کشور بهتر شود بیمه ورزشکاران در دستور کار دولت قرار می گیرد و بحث قوانین مربوط به استخدام ورزشکاران را پیگیری می کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: سهم ایران در تامین غذای کشورهای همسایه 2 درصد است زیرا ظرفیت ها و بسترهای لازم مهیا نشده و فناوری را در کشاورزی وارد نکرده ایم.