جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

رییس فدراسیون فوتبال گفت: ایجاد پایگاه برای فوتبال در مناطق آزاد به رشد و توسعه فوتبال کمک بسزایی خواهد کرد.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در دو مرحله در آبانماه برگزار می شود و برگزیدگان خود را همزمان با آغاز هفته بسیج خواهد شناخت.

وقتی مجری اینترنشنال سعودی نقش بازجو خبرنگار را ایفا می‌کند و صدای کارشناس این شبکه را هم در می‌آورد.

محمد شاه کرمی گفت: باید استعدادهای جوانان شناسایی شده و به آنها اعتماد کرده و مسئولیت های کلان کشور را به دست آنها بسپاریم و میدان را برای عرصه عملی شان فراهم کنیم.

تعداد کاندیداهای ثبت نام شده برای دومین دوره انتخابت کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک تا پایان روز چهارم به 32 نفر رسید.

شیلاندره روستایی با طبیعت زیبا و بکر در شهرستان طارم از توابع استان زنجان است که با وجود ظرفیت بالای گردشگری غبار فراموشی و بی تدبیری بر در و دیوار روستا نقش بسته است.

وحدت در لغت به انسجام و پیوستگی معنا شده که در مقابل تفرقه و کثرت قرار می گیرد. ادیان الهی خصوصا دین مبین اسلام نیز براساس ذات توحیدی خود بر وحدت بین امت واحده بنیان نهاده شده است؛ یعنی هرجمعیتی فارغ از قوم و نژادی که دارند می توانند حول یک اندیشه مشترک اتفاق و اتحاد داشته باشند.

مرحله دوم اردوی تمرینی تپانچه با دعوت از ورزشکاران جدید از تاریخ 2 الی 11 آبان در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

علی ساوکی گفت: تولید محصولات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، به ویژه در سال‌های اخیر، رشد چشمگیری داشته است. اما نگاهی گذرا به بازار به خوبی نشان می‌دهد محصولات فرهنگی ویژه این گروه سنی، از نظر محتوای مناسب، بسیار فقیر هستند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه امیدواریم مسئولان گرانی را مهار و شاخ آن را بشکنند، گفت: کسانی که به اموال عمومی تجاوز کردند و به بیت المال آسیب زدند، نباید آسایش داشته باشند و باید منابع ملی از حلقوم آنها بیرون کشیده شود.

مهدی طغیانی گفت: تصویب قانونی با محتوای محرمانه و امنیتی ماندن اموال و دارایی‌های مسوولان در مجلس صحت نداشته و شایعه‌ای بیش نیست.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر باید در خصوص وضعیت شورا دغدغه مند باشند گفت: پاکدستی و انسجام اولویت اعضای شورای شهر تهران باشد.

شاهدان عینی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر کابل پایتخت افغانستان خبر دادند.

فرمانده کل سپاه گفت: هر چه زمان بیشتر می‌گذرد حاج قاسم زنده‌تر تجلی می‌کند و جایگاه رفیع‌تری در قلب مؤمنان می‌یابد و ستایش برانگیزتر می‌شود.

رقابت‌های تکواندو آزاد آسیا در حالی به پایان رسید که تکواندوکاران ایرانی موفق شدند بر سکوی قهرمانی بایستند؛ روسیه نایب قهرمان شد و هند به عنوان سومی رسید.

سردار سلامی گفت: همکاران ما مامورند و دستور دارند که کنار مردم بمانند و با سختی ها دست و پنجه نرم کنند ما فقط به امنیت مردم فکر نمی کنیم بلکه در کنار آن به آرامش، آسایش و رفاه مردم می اندیشیم.