پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

حجت الاسلام سید محمود موسوی گفت: برای اربعین 1400 تصمیماتی در سطح کشوری گرفته شده و مرزهای زمینی نیز بسته است، هیچ موکبی در بین راه و پایانه های شلمچه و چزابه وجود ندارد.

خدابخش عرب معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی سمنان گفت: در 5 ماه نخست سال جاری بیش از900 میلیارد تومان خسارت به دلیل سرمازدگی، خشکسالی و سیل به باغات استان وارد شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام پروازهای اربعین امسال توسط 12 ایرلاین داخلی خبر داد.

اصغری‌نکاح گفت: وابسته شدن فرزندان و دانش‌آموزان به فضای مجازی، یکی از آسیب‌های دوران کرونا برای آن‌ها است بر همین اساس باید برای این مسئله برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

رضا حاجی‌پور گفت: سال گذشته چندین جلسه در خصوص زباله آمل در وزارت کشور و سازمان دهیاری ها و همیاری کشور برگزار شد، اما فقط حرف بود.

رئیس سازمان برنامه بودجه، بخشنامه بودجه سال 1401 شرکت‌های دولتی را ابلاغ کرد.

روستاهای مناطق هزارجریب شهرستان گلوگاه سالهاست با مشکلات متعدد از جمله نبود و کمبود آب آشامیدنی و جاده مناسب دست و پنجه نرم می‌کنند و در این سال‌ها تنها از مسئولان وعده های بی عمل دیدند اما مردم همچنان منتظر روزنه‌های امید هستند تا روستاها جان دوباره بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی از تأمین زمین رایگان ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد کشور خبر داد.

اولین گفتگوی زنده تلویزیونی سید ابراهیم رئیسی با مردم امشب انجام می شود.

بررسی قیمت برخی کالاهای اساسی نشان می دهد که قیمت این اقلام در یک سال گذشته بین 27 تا 79 درصد افزایش یافته است.

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شهید سلیمانی طرح موفقی در کشور بود و باید مرحله دوم این طرح با حمایت بیشتر اجرا شود؛ در هر کاری که بسیج مردمی پای‌کار آن آمده، نتایج خوبی گرفتیم.

محصولات کشاورزی قریب به 800 کشاورز در نظرآباد به دلیل کم‌شدن دبی آب و قطعی‌های مکرر برق در حال خشک‌شدن هستند.

سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه آسمان اغلب مناطق کشور تا پایان هفته صاف و آرام است، از نفوذ سامانه بارشی از روز جمعه به کشور خبر داد که 4 استان باعث رگبار باران و بارش تگرگ و احتمال سیلاب پیش بینی شده است.

مدافع فصل گذشته استقلال قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی با اشاره به افزایش 60 درصدی قیمت رب گوجه فرنگی، گفت: علاوه بر افزایش قیمت مواد مصرفی کاهش کیفیت گوجه فرنگی به علت کم آبی و گرما نیز باعث افزایش هزینه تولید رب گوجه فرنگی شده است.

اردوی انتخابی تیم وزنه برداری نوجوانان در همدان برگزار می شود.