یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رقابتهای لیگ برتر وزنه برداری در پایان هفته دوم برترین های خود را شناخت.

تیم‌های پیکان، سریک و سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر زنان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند و جهان‌بین چهارمحال نیز به برد فنی دست یافت یک پله در جدول مسابقات صعود کرد.

رده بندی تیمی و انفرادی رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور مشخص شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر می‌خواهید بازیکن باکیفیت جذب کنید باید بالای 20 میلیارد تومان هزینه کنید که این توانایی را نداریم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت اقدام نابخردانه و تحریک آمیز پارلمان اروپا بیانیه ای صادر کرد.

بر اساس اعلام استانداری تهران، تمامی مقاطع تحصیلی در استان‌تهران در روز شنبه یکم بهمن ماه غیرحضوری شد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی گفت: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی روز شنبه تشکیل خواهد شد همچنین مجلس در اولین روز کاری خود در روز یکشنبه، با ارائه طرحی دوفوریتی، اقدام متقابل را در برابر بیانیه و مصوبه مداخله جویانه اتحادیه اروپا، در دستور کار خود قرار خواهد داد.

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری بعدازظهر امروز به پایان رسید.

یک منبع امنیتی سوری خبر داد که نیروهای امنیتی این کشور در عملیاتی یک سرکرده داعش را در جنوب سوریه به هلاکت رسانده‌اند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم و تاکید کرد: تداوم این رویه اشتباه با پاسخ قاطع، محکم و پشیمان کننده روبرو خواهد شد.

2 دیدار دیگر از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شدند.

خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه سپاه پاسداران رکن رکین و نقطه قوت جمهوری اسلامی است گفت: مردم و اندیشه‌های توحیدی امامین انقلاب همواره پشتیبان سپاه پاسداران هستند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد و گفت: این اقدام بسترسازی و مجوز برای اقدامات تروریستی علیه ملت ایران و سپاه است و عواقب این بازی خطرناک هم به عهده خود آن‌هاست.

«آلبرتا بورلا» مدیر «فایزر» در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس به سوالات خبرنگاران در خصوص واکسن تولیدی این شرکت برای مقابله با ویروس کرونا پاسخ نداد.

رئیس فدراسیون در نامه ای به سازمان لیگ خواهان برنامه ریزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاهها در رقابت های هفته های آتی لیگ برتر شد.

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: اردوهایمان را از اواسط نوروز آغاز می‌کنیم و بازیکنانی که قبلا از اردوهای ما خط خورده‌اند، فرصتی دوباره برای حضور در تیم ملی خواهند یافت.