جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

چهارمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی کشور جهت آماده سازی جام جهانی 2023 آفریقای جنوبی، در سالن ورزشی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار می شود.

وزیر ورزش و جوانان دستور بررسی و پیگیری گزارش‌های رسیده از یک مدرسه فوتبال در شهر مشهد را صادر کرده است.

رئیس مجلس گفت: اگر شورای اروپا بخواهد دریچه عقلانیت را ببندد و در جهت دفاع از تروریسم حرکت کند، ما در مجلس شورای اسلامی آماده‌ایم با هر اقدامی که بخواهد ثلمه‌ای به سپاه پاسداران وارد کند، با قاطعیت برخورد کنیم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق در خصوص کلیات لایحه بودجه سال 1402 کل کشور می پردازند.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت را تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه رونمایی از موتورسیکلت‌های برقی گفت: در فاز اول قرار شده است که 500 دستگاه موتورسیکلت برقی وارد ناوگان موتوری پست شود که امروز 90 دستگاه، تا پایان سال 300 دستگاه و اوایل سال آینده 100 دستگاه موتور برقی وارد ناوگان می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانطور که ترامپ گفت "اوباما خالق و به وجود آورنده تروریسم بود و این پدیده را برای اولین بار در سرزمین های اسلامی ایجاد کرد"، اما عادت اروپایی ها و آمریکایی ها این است که همیشه جای جلاد و شهید و ظالم و مظلوم را عوض می کنند.

سرمربی تیم فوتبال الاتحادکلبای امارات متحده عربی به‌نظر دیگر جایی بین گزینه‌های تیم ملی فوتبال ایران نخواهد داشت.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از واریز 20 درصد از عوارض آلایندگی در صندوق حفاظت محیط زیست از سال آینده خبر داد و گفت: براساس بودجه 1402 قرار است 20 درصد از عوارض آلایندگی به صندوق حفاظت محیط زیست واریز تا صنایع و دستگاه‌ها خود را با طبیعت منطقه‌ای انطباق دهند.

با مرور سرمقاله و یادداشت‌های روز روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور، مطالبی از جمله ورود اروپا به تونل تاریک، حماقت و درماندگی، سناریوی سوخته به چشم می‌خورد.

کارشناس سیستم‌های مدیریتی شرکت گاز ایران با تأکید بر لزوم همدلی در کاهش مصرف گاز گفت: نیم درصد صرفه‌جویی روزانه در مصرف گاز معادل مصرف 50 هزار نانوایی خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره فواید انتشار صورت های مالی شرکت های دولتی و تاثیر آن بر افزایش اعتماد مردم به دولت پرداخت.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: آلودگی هوای کلان‌شهرها تا 4 روز آینده ادامه دارد.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز جمعه گفت که خارج کردن نیروهای روسیه از تمام بخش‌های اوکراین طی سال جاری سخت خواهد بود».

ایالات متحده گروه روسی واگنر را به عنوان سازمان جنایی فراملی معرفی می کند.

اقدام خصمانه اخیر پارلمان اروپا در ارائه پیشنهاد قرارگیری سپاه پاسداران در لیست موسوم به سازمان‌های تروریستی می‌تواند دارای تبعات ضد امنیتی جدی برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد.