چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نظر سازمانی جزو نیروهای مسلح کشور است، گفت: سپاه پاسداران بزرگترین نهاد ضد تروریستی عالم و روح این مردم و اصلا خود این مردم است

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاه‌ها بر اهمیت به روز بودن فرودگاه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهم‌ترین مسئله در بخش فرودگاهی است.

وزیرآموزش و پرورش به وزیر آموزش خانواده و جوانان پاراگوئه گفت: نخبگان ایرانی یک شبکه آموزشی ایرانی با جستجوگر فارسی (شاد) تولید کرده‌اند که می‌توانیم این امکان را در اختیار شما قرار دهیم.

دستورالعمل برگزاری مسابقات لیگ برتر دراگون‌بوت در رده سنی آزاد و بزرگسال اعلام شد.

مربی تیم‌ملی آبهای‌آرام زنان کشور گفت: همه تیم اعم از کادر فنی، ورزشکاران و فدراسیون با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به سوی اهداف مهم پیش می‌رویم.

محمد صادقی درONE Friday Fights 1، سازمان وان چمپیونشیپ مقابل حریفی از یونان به برتری رسید.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: چرخه انتخابی، جایگزین سلیقه محوری شده و فدراسیون های بعدی هم مجبورند این مسیر را ادامه دهند.

در پایان روز نخست هفته دوم لیگ بین المللی اسکی آلپاین به میزبانی پیست بین المللی دربندسر محمد کیادربندسری در بخش مردان و مرجان کلهر در بخش زنان در رده نخست جای گرفتند.

تیم ملی تکواندو کشورمان در قالب 2 گروه به رقابت های آزاد فجیره در امارات و ترکیه اعزام خواهند شد.

وزیر کشور گفت: یکی از جنایت های بزرگ رژیم پهلوی به تاراج بردن ثروت ملت ایران و بردن آن در خارج و صرف عیش و نوش کردن خود است.

دیوید فینچر کارگردان سرشناس سینما پاییز سال آینده با فیلم «قاتل» به چرخه اکران سینماهای جهان برمی‌گردد.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور از 12 تا 14 بهمن در سالن هفتم تیر برگزار می‌شود.

سید صولت مرتضوی از برآورد 38 هزار میلیارد تومان اعتبار برای قانون حمایت از حقوق معلولان در بودجه 1402 خبر داد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: در صورت مهار نشدن منابع آلاینده ثابت و متحرک، امروز و فردا (1 و 2 بهمن‌ماه) ظرفیت افزایش شاخص آلودگی هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد تهران و کرج تا حد بسیار ناسالم وجود دارد.

عضو هیات رئیسه مجلس از جلسه غیر علنی نمایندگان فردا یکشنبه با حضور وزیر امور خارجه و فرمانده سپاه خبر داد.

نخستین دوسالانه فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز (شنبه) اول بهمن به مدت 3 روز در باغ موزه دفاع مقدس رسما آغاز شد.