پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

بخش اجراهای صحنه‌ای و خیابانی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از امروز شنبه 1 بهمن آغاز و در بخش خیابانی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز در روز اول جشنواره 6 اثر اجرا می‌شوند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح فردا یکشنبه 2 بهمن برای دفاع از کلیات لایحه بودجه 1402 به مجلس می‌آید.

ساخت فصل دوم برنامه ترکیبی «جان‌وطن» علی فراهانی‌صدر وارد مرحله تولید شد، تا در دهه فجر روی آنتن تلویزیون می رود.

هفته سوم سوپر لیگ کاراته زنان برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد با 21 امتیاز تیمی و 171 امتیاز انفرادی صدرنشین این رقابت ها باقی ماند.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیستم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون متورسواری و اتومبیلرانی پست گرفت.

در پایان مسابقات قویترین مردان قهرمانی باشگاههای کشور نفرات برتر وزن 80- و 90- کیلوگرم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان مشخص شدند.

مراسم قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو برای متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و دارندگان خودروهای فرسوده روز سه‌شنبه 27 دی‌در ایران خودرو با حضور مسئولان نظارتی برگزار و امروز نتایج اعلام شد.

نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا از کشته شدن یکی از نظامیان سابق یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا (SEAL) در اوکراین خبر داد.

هماهنگ کننده امور راهبردی کاخ سفید با تکرار ادعاها درباره ناآرامی‌های اخیر در کشورمان با بیان این که ما در حال حاضر روی توافق با ایران متمرکز نیستیم، ادعا کرد: ایران تصمیم گرفت که مذاکره را جدی نگیرد و در ازا تصمیم گرفت مردم خود را سرکوب و از جنگ روسیه در اوکراین حمایت کند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه در جنوب غرب کشور از کشف مقادیر زیادی سلاح در مرزهای جنوب غرب کشور خبرداد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با هوشمندسازی و الکترونیک کردن خدمات می‌توانیم نقش جدی در کاهش سفرها و آلودگی هوا داشته باشیم و این حرکت در دولت سیزدهم آغاز شده است.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه کاهش اطاله دادرسی و اتقان آرای قضایی از تاکیدات مقامات عالی نظام است گفت: در راستای اجرای سند تحول قضایی، ساماندهی فرآیند کارشناسی‌های قضایی راه اندازی و در اختیار تمام قضات کشور قرار گرفته است.

مدیر کل تعهدات قانونی خبر از افزایش 40 درصدی مستمری و واریز حقوق ماهانه کلیه مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که تا پایان سال 1400 مشمول بهره مندی از مزایای مستمری گردیده اند داد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به محض اطلاع از اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیر مجاز در مشهد موضوع به شکل جدی در دست بررسی و پیگیری قرار گرفت.

شطرنجبازان ایران در دور ششم مسابقات تاتا استیل به تساوی رسیدند.