یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دانشگاه الزهرا

دانشگاه الزهرا

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین همایش بین‌المللی "غزه زنده است"از سوی دانشگاه الزهرا (س) و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، با محوریت اصلی فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت امروز (4 اردیبهشت) با حضور جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و از مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی برگزارشد. در انتهای این برنامه بیانیه‌ای...

وب‌گاه عصر ایران

پریسا صالحی، روزنامه‌نگار استان البرز و دانشجوی دانشگاه الزهرا: حکم اولیه من یک سال حبس، دوسال تبعید، دوسال ممنوع‌الخروجی و دو سال ممنوعیت عضویت در شبکه‌های اجتماعی بود که در دادگاه تجدیدنظر میزان حبس به پنج ماه کاهش پیدا کرد اما بقیه موارد همچنان پابرجاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دوره موشک تمام نشده است، وقتی زبان؛ وتو می‌شود، گفت: 60هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت‌فرسا به‌سر می‌برند و 75درصد مجروحان غزه را زنان و 70درصد مفقودان را نیز زنان و کودکان غزه تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دوره موشک تمام نشده، وقتی زبان؛ وتو می‌شود، گفت: 60 هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت فرسا به سر می‌برند و 75 درصد مجروحان غزه را زنان و 70 درصد مفقودان نیز زنان و کودکان غزه تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیته رسانه همایش «غزه زنده است»، از برگزاری این همایش با محوریت فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش بین المللی «غزه زنده است» با هدف فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت، پاسداشت مقام انسانیت، همدردی با مردم مظلوم و مقتدر غزه به ویژه زنان و کودکان و تبیین ابعاد گوناگون عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاهیان سرافراز ولایت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی، از سوی دانشگاه الزهرا (س) و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، روز سه‌شنبه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمانبندی سامانه انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم با صدور حکمی، «یداله اردوخانی» را به عنوان مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم منصوب کرد. در حکم انتصاب معاون پژوهشی وزیر علوم خطاب به یداله اردوخانی آمده است: انتظار می‌رود با نصب العین قرار دادن قوانین و اسناد بالادستی در حوزه علم و فناوری و مراکز پژوهشی و توجه ویژه به...

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشار ویدیوهای فارغ‌التحصیلی دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف یک بار دیگر توجه‌ها را به سمت نهاد علم جلب کرده است، ویدیوهایی که مسئولان دانشگاه‌ها در مواجه با آن از برخورد قضایی با دانشجویان سخن می‌گویند و فعالان اجتماعی و استادان دانشگاه معتقدند این برخورد با دانشجو صحیح نیست.

خبرگزاری تسنیم

معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا گفت: ما با جذب مشاورین قراردادی توانستیم (مشاور سیار خوابگاه) را راه اندازی کنیم به گونه‌ای که بتوانیم هرشب در خوابگاه و ساعاتی که دانشجویان پس از اتمام کلاس‌هایشان وقت دارند، خدمات مشاوره ای دریافت کنند.

وب‌گاه الف

دانشگاه الزهرا اعلام کرد: فیلم منتشر شده با نام الزهرا هیچگونه ارتباطی با دانشگاه الزهرا (س) تهران ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه الزهرا (س) اعلام کرد که فیلم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان یک دانشگاه بوشهر هیچ ارتباطی به این دانشگاه ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشگاه الزهرا (س) اعلام کرد فیلم منتشر شده درباره جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان یک دانشگاه هیچ‌گونه ارتباطی با این دانشگاه ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک مشاور خانواده گفت: در ازدواج، سن تقویمی فرد معیار نیست، بلکه بلوغ روانی او مهم است.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه الزهرا اعلام کرد: فیلم منتشر شده با نام الزهرا هیچگونه ارتباطی با دانشگاه الزهرا (س) تهران ندارد.