یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دانشگاه الزهرا

دانشگاه الزهرا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور حوزه علم و فناوری کشور را از جمله حوزه‌های مورد طمع دشمن برای عقب نگه‌داشتن ایران اسلامی دانست و با تاکید بر لزوم صیانت و ارتقای سطح علمی کشور، به اساتید و نخبگان توصیه کرد در صورت مواجهه با موانع و مشکلات به راحتی میدان را واگذار نکنند و با مجاهدت ناامیدی را به زمین دشمن و امید را به جامعه تزریق کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور حوزه علم و فناوری کشور را از حوزه‌های مورد طمع دشمن برای عقب نگه‌داشتن ایران اسلامی دانست و با تاکید بر لزوم صیانت و ارتقای سطح علمی کشور، گفت: در صورت مواجهه با موانع و مشکلات به راحتی میدان را واگذار نکنند و با مجاهدت ناامیدی را به زمین دشمن و امید را به جامعه تزریق کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی عصر امروز چهارشنبه در نشستی صمیمی با «جمعی از اساتید و نخبگان علوم و فناوری‌های برترساز»، ضمن شنیدن نظرات و دیدگاه‌های آن‌ها در سخنانی به موضوع مهم افزایش بهره‌وری در کشور اشاره کرد و گفت: در دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور نیز ظرفیت‌های استفاده نشده بسیاری وجود دارد که ضرورت دارد در راستای ارتقای بهره‌وری و حل مشکلات کشور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سال 1394 مسعود شفیعی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: «80 درصد افراد جامعه تمایل به ادامه تحصیل دارند و همین موضوع باعث شده تا شاهد افرادی با مدرک دکترا اما بیکار باشیم.»

وب‌گاه فرارو

آخرین آمار‌ها حکایت از 70 درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طا‌ها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.» این برای نخستین‌بار نیست که مسوولان درباره افزایش دکتری‌خوان‌ها هشدار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا ناظم بکائی، رئیس دانشگاه الزهرا (س) در این آیین با اشاره به برگزاری این مراسم اظهار داشت: زمانی که تصمیم بر برگزاری این آیین شد، در ابتدا اطلاعات کمی از زنان شهید در دست بود چرا که در این حوزه آمار کم و مبهم است. ما 7 هزار شهید زن در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داریم که نزدیک به 100 تن از آنان نیروی نظامی بودند که اطلاعی از دانشگاهی یا حوزوی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه الزهرا (س) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت پرداخت اجاره بهای خوابگاه‌های دانشگاه الزهرا (س) برای دانشجویان ساکن خوابگاه تا 29 اسفند است. دانشجویانی که تا این زمان مشخص شده نسبت به پرداخت اجاره بها اقدام کنند از 10 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی «خط‌ها و نجواها» به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه الزهرا در نگارخانه بهارک برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد. ساکنان اطراف دانشگاه را متصرفین غیر قانونی تلقی می‌کنیم! رئیس...

وب‌گاه فرارو

«در سطح منطقه نیز برخی کشور‌ها به خاطر رقابت با ما دانشگاه‌های تک جنسیتی را راه اندازی کردند و تقاضا برای ورود در این دانشگاه‌ها نیز در منطقه بیشتر شده است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دانشگاه الزهرا (س) از افزایش تقاضا برای ورود به دانشگاه‌های تک‌جنسیتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی خبر داد و گفت: برخی کشورهای منطقه در رقابت با ما دانشگاه تک‌جنسیتی ساختند و در حوزه تعامل بین‌الملل اولویت ما ارتباط با دانشگاه‌های مشترک است.

وب‌گاه الف

رئیس دانشگاه الزهرا (س) با تاکید بر اینکه متصرفین زمین‌های ده ونک مالکین غیرقانونی هستند، گفت: از سنوات قبلی افرادی ساکن بودند که هیچ سندی یا برگه‌ای برحسب اینکه مالکیت آنها را ثابت کند، وجود ندارد.

وب‌گاه تابناک

دانشگاه با هیچ کس اختلافی ندارد و بر اساس اسناد رسمی ثبت شده بخشی از زمین‌های اطراف دنشگاه متعلق به دولت جمهوری اسلامی است و بهره بردار آن دانشگاه الزهرا است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا ناظم بکایی، رئیس دانشگاه الزهرا در نشست خبری که امروز برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت زمین‌های اطراف دانشگاه گفت: دانشگاه الزهرا با هیچ کسی مشکل ندارد و اختصاص این زمین‌ها به دانشگاه به صورت قانونی است و ساکنان اطراف دانشگاه را متصرفین غیر قانونی تلقی می‌کنیم. وی در خصوص گودبرداری اخیر این دانشگاه افزود: ابن گودبرداری برای ساخت پروژه جدید...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه الزهرا در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص اختلاف قدیمی این دانشگاه با اهالی ده ونک و سرانجام این ماجرا گفت: دانشگاه با هیچ کس اختلافی ندارد و بر اساس اسناد رسمی ثبت شده بخشی از زمین‌های اطراف دانشگاه متعلق به دولت جمهوری است.