یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دانشگاه الزهرا

دانشگاه الزهرا

خبرگزاری دانشجو

دفاتر تهران جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه‌ای تحلیلی تبیینی، لیست نامزدهای اصلح مورد حمایت خود در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را اعلام کردند.

خبرگزاری تسنیم

پلتفرم CONNECT با همفکری 10 نفر از برجسته‌ترین متخصصان ایران دانشگاه‌های برتر خارج از کشور ایجاد شده است که حاصل اجرای این برنامه 7800 همکاری موفق ثبت شده در پلتفرم connect و بازگشت 3600 نفر از نخبگان ایرانی به کشورمان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مونسی گفت: اشتراکات تفکرات ایرانی و هندی و پارچه‌های اصیل ایرانی در تفکرات طراحان و اجرای آثارشان در هفته مد و لباس ایران در هند مشخص است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام زمان نتایج آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1403 از اعلام نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تا نیمه اول اردیبهشت ماه 1403 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام زمان نتایج آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1403 از اعلام نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تا نیمه اول اردیبهشت ماه 1403 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام زمان نتایج آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1403 از اعلام نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تا نیمه اول اردیبهشت ماه 1403 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1403 تا نیمه اول اردیبهشت ماه 1403 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین رویداد شبکه ملی مدیران تحقیق و توسعه کشور به همت معاونت سیاست‌گذاری و توسعه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و جمعی از مدیران تحقیق و توسعه و اعضای هیأت علمی و مدیران برجسته ارتباط با صنعت، دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی، اول اسفند ماه در دانشگاه الزهرا (س) برگزارشد. روح‌الله...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرید گفت: هدف از برگزاری هفته مد و لباس ایرانی در هند تبلیغات لباس‌های محلی و اقوام ایرانی است تا مردم سراسر جهان از این طریق با آن‌ها آشنا شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک اقتصاددان گفت: دولت اعلام کرده تورم 40 درصد است و همین حدود را برای سال آینده نیز برآورد کرده‌اند، اما با برآوردهایی که انجام داده‌ایم به نظر من تورم چه‌بسا، 60 درصد یا بیشتر باشد. پیش‌بینی ترسناک از نرخ تورم در سال آینده یک اقتصاددان گفت: دولت اعلام کرده تورم 40 درصد است و همین حدود را برای سال آینده نیز برآورد کرده‌اند، اما با برآوردهایی که انجام داده‌ایم به نظر من تورم چه‌بسا،...

وب‌گاه فرارو

دولت اعلام کرده تورم 40 درصد است و همین حدود را برای سال آینده نیز برآورد کرده‌اند، اما با برآورد‌هایی که انجام داده‌ایم به نظر من تورم چه‌بسا، 60 درصد یا بیشتر باشد؛ به‌ویژه با شرایطی که درحال‌حاضر داریم. به‌هرحال تورم هم میانگین 300 یا 400 قلم کالاست و برای مردم بیشتر آن بخش حس می‌شود که سبد کالایی‌شان را تشکیل می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارگران این روزها در پی محاسبه افزایش حقوق‌اند. هر سال دقیقا در چنین وقتی همه‌شان چرتکه برمی‌دارند تا حساب کنند آنچه قرار است به‌عنوان حقوق و دستمزد بگیرند، در مقابله با وضع اقتصادی و تورم، چطور قرار است پیروز از زمین بیرون بیاید.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از اساتید بنیاد امیر علیشیر نواییِ ازبکستان مهمان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و اعضای انجمن ایرانی تاریخ بودند.

وب‌گاه فرارو

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اخیرا گفته که بهتر است به جای اتکا به درامد‌های نفتی به درامد‌های مالیاتی اتکا کرد، گرچه او در بخشی از سخنان خود تاکید کرده که باید از افرادی که ثروتمند محسوب می‌شوند بیشتر مالیات گرفت، اما سخنان وی با منتقدانی رو به رو است که می‌گویند وقتی نفت داریم چرا باید مالیات بالا داده شود. دکتر حسین راغفر اقتصاددان در این باره به فرارو گفت سیستم مالیاتی کشور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات محله «ده ونک»، گفت: خوشبختانه طرح موضعی این محله در سال گذشته در کمیسیون ماده 5 به تصویب رسید و این اقدام قابل تقدیر است؛ اما متأسفانه قابلیت اجرا ندارد.