جمعه 7 اردیبهشت 1403

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: برگزاری جشنواره‌های فیلم و تئاتر و موسیقی فجر و کنسرت‌ها در غوغای سال 1401، که باعث کاهش حساسیت‌ها شد، از نقاط مثبت عملکرد دولت سیزدهم است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در جریان بازدید از پروژه‌های درحال ساخت استان تهران از ساخت بیمارستان سوختگی در غرب تهران با پیشرفت 80 درصدی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه تهران موفق به شناسایی و ارزیابی کارایی مایع و جامد حاصل از پیرولیز برگ نخل خرما برای کاربری در کشاورزی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، احمد نوحه‌گر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران از تحقق بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد برای اولین بار در دانشگاه تهران به عنوان اقدام تحولی مهم در دانشگاه تهران نام برد و گفت: در بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، طبقه‌بندی عملیات به نحوی است که هدف‌ها شفاف‌تر بیان می‌شوند، ارزیابی بودجه آسان‌تر بوده و در روش بهایابی آن...

وب‌گاه فرارو

17 آوریل مصادف با 28 فروردین، روز جهانی هموفیلی است. این مناسبت‌های جهانی فرصت ارزنده‌ای برای آشنایی دولت‌ها و مردم جهان با انواع بیماری‌های خونریزی دهنده است.

خبرگزاری تسنیم

در رتبه بندی و ویرایش2024 میلادی پایگاه «سکیمگو»، دانشگاه تهران در میان 10 دانشگاه اول خاورمیانه جای گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

هیئت‌ها و حسینیه‌ها به مناسبت سالروز تخریب مزار ائمه و بزرگان اسلامی بقیع در روز هشتم شوال مراسم عزا برگزار می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار شاهرود بیان کرد: کانون زلزله 25 کیلومتری مجن در شمال شهرستان بوده است. فرماندار شاهرود از وقوع زلزله 3.9 ریشتری در این شهرستان و حوالی شهر مجن خبر داد. ابوطالب جلالی از وقوع زلزله به بزرگی 3.9 ریشتر در ساعت 7:40 صبح سه شنبه در شاهرود خبر داد و بیان کرد: محل وقوع زلزله مرز استان‌های گلستان و سمنان و گسل امیریه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار شاهرود از وقوع زلزله 3.9 ریشتری در این شهرستان و حوالی شهر مجن خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار شاهرود بیان کرد: کانون زلزله 25 کیلومتری مجن در شمال شهرستان بوده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در دیدار با مدیرکل دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفت: در یورش وحشیانه صهیونیست ها به غزه، اعتماد مردم و کشورها نسبت به سازمان‌های بین‌المللی کاهش یافت، چراکه این سازمان‌ها جز اظهار همدردی، هیچ اقدام موثری انجام نمی‌دهند.

وب‌گاه عصر ایران

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، در واکنش به حمله نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی معجزه انقلاب اسلامی بوده و بررسی تاریخ ایران پیش از قاجار تاکنون نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی نقطه پاسخگویی به استکبار بوده و این موضوع قطعاً شایسته تقدیر است.

وب‌گاه فرارو

جایگاه ملی دانشگاه تهران در ویرایش 2024 میلادی «سکیمگو» بدون تغییر، در برابر ویرایش پیشین این نظام رتبه‌بندی، مانده و پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران دوم شده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: ایران در فضای بین‌المللی و دیپلماسی بسیار فراتر از انتظار عمل کرد و در میدان نیز تابوی گنبد آهنین اسرائیل را نقض کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تمرین امروز مس رفسنجان با حضور خانواده روباه‌ها برگزار شد تا صحنه‌های جالبی ثبت شود.