جمعه 10 فروردین 1403

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران از تصویب شش پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در آخرین جلسه هیات امنای دانشگاه تهران در اسفند 1402 خبر داد و گفت: واحد پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در شهرستان خواف راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، مهدی شهبازی، مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران در پیامی در آستانه حلول سال 1403 هجری شمسی، ضمن بیان شرحی از سیمای دانشگاه تهران در سال 1402 در حوزه‌های مختلف ماموریتی دانشگاه تهران، نوشت: در سال پیش رو با برگزاری آیین بزرگداشت 1757 سالگی سنت دانشگاهی در ایران‌زمین همزمان با نودمین سالگرد...

وب‌گاه فرارو

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات با ابراز نگرانی از افول در وضعیت علمی دانشگاه نسبت به اخراج استادان دانشگاه و حضور مداح به عنوان استاد در دانشگاهی مثل دانشگاه تهران هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در نشست انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت فعال در حوزه مدیریت و توسعه کارخانه‌های کنسانتره و گندله‌سازی مجموعه صنعتی و معدنی سنگان، با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه تهران در دو سال اخیر در ارتباط با صنعت و جامعه، گفت: فعالیت‌های ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه به صورت واقعی‌تر و عملیاتی‌تر از آنچه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران باعث واکنش های زیادی شده است و در همین خصوص برخی فعالان اجتماعی و کارگران به رئیسی نامه نوشتند موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران باعث واکنش های زیادی شده است و در همین خصوص برخی فعالان اجتماعی و کارگران به رئیسی نامه نوشتند به گزارش عرشه آنلاین، جمعی از دانشجویان، دانشگاهیان و فعالان کارگری و اجتماعی کشور در نامه‌ای به رئیس‌جمهور کشورمان خواستار تغییر...

وب‌گاه خبر آنلاین

هم و غم نیروهای سیاسی باید شکل‌گیری یک معنای سیاسی پایدار و دوام‌پذیر در طی زمان مشخص باشد تا امکان شکل‌گیری سازمان رأی پدید آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرزندان بسیاری از اصولگرایان در خارج کشور هستند و شاید سکوت پدران اصولگرا و دورشدن آنها از قدرت به همین دلیل باشد چرا که سال‌ها شعار مبارزه با آمریکا و غرب دادند اما فرزندانشان در این کشورها ساکن هستند، مانند دختر حدادعادل مدتی در آمریکا بود.

وب‌گاه فرارو

عضو هیئت مدیره انجمن جمعیت شناسی ایران با بیان اینکه در ایران شاهد پدیده مهاجرت هستیم، گفت: تعداد مهاجران افغانستانی وارد شده گاهی از تعداد افرادی که از ایران خارج می‌شوند بیشتر است که این می‌تواند بر جمعیت کشور تأثیر بگذارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این‌که یک زن و شوهر شهرستانی درون خودروی خود بر اثر گاز گرفتگی فوت کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ظریف نوشت: ظاهرا یک میهمان در سمینار کارشناسی ارشد به حرمت کلاس و فضای امن بین استاد و دانشجو خیانت کرده و گفت‌وگوهای کلاسی را در‌اختیار دیگران قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه سابق ایران و استاد دانشگاه تهران در یادداشتی در صفحه شخصی خود درباره فایل صوتی منتشر شده از او واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره انجمن جمعیت شناسی ایران با بیان اینکه در ایران شاهد پدیده مهاجرت هستیم، گفت: تعداد مهاجران افغانستانی وارد شده گاهی از تعداد افرادی که از ایران خارج می‌شوند بیشتر است که این می‌تواند بر جمعیت کشور تأثیر بگذارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر سابق خارجه که روزگاری خودش را چشم اسفندیار دولت می‌دانست با واکاوی پشت پرده یکی از آشوب‌ها از حالا برای آینده سیاسی خود اعلام آمادگی کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برای اولین بار سازمان ثبت احوال به تاسیس مرکز رصد جمعیت کشور اقدام کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مجریان طرح کالابرگ الکترونیک نحوه انتخاب «سبد غذایی» خانوارها در طرح کالابرگ را تشریح کرد. به گزارش عرشه آنلاین یکی از مجریان طرح کالابرگ الکترونیک ضمن اشاره به «سبد غذایی» تعریف شده طی سال‌های گذشته می‌گوید: در بازنگری سبد غذایی مطلوب 1402، با توجه به افزایش بار بیماری‌های غیرواگیر ناشی از «اضافه وزن و چاقی» در ایران و بر پایه اجماع متخصصان تغذیه سراسر کشور زیر نظر دفتر بهبود...