چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسمات مذهبی هیأت دانشجویی اصحاب الحسین (ع) دانشگاه تهران این روزها متاثر از فضای عملیات غرورانگیز «وعده صادق» پرشورتر از همیشه در حال برگزاری است. به همین مناسبت در مراسم چند شب گذشته این هیأت قطعه تصویری «بزن سر دیو» با نوای حاج مهدی رسولی و به قلم امیرعلی شریفی منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته برای قدردانی از دفاع مشروع سپاه و نیرو‌های مسلح و ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاعر و نویسنده پیشکسوت کشور با اشاره دوران فعالیت فرهنگی و ادبی بیش از 60 ساله خود از خاطره دستگیری اش توسط ساواک بخاطر حمایت از حقوق مردم فلسطین و حبس بیش از مدت مقرر محکومیتش در اوین گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شبکه لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ساعت وقوع این زمین لرزه را ساعت 2 و 39 دقیقه بامداد عنوان کرده است. موقعیت وقوع این زمین لرزه به عرض جغرافیایی 35.79 شمالی و طول جغرافیایی آن را 57.49 شرقی در عمق 6 کیلومتری زمین در 31 کیلومتری شهر‌های روداب و ششتمد و 50 کیلومتری سبزوار عنوان شده است. زلزله "روداب" سبزوار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «جواد حقگو» استاد دانشگاه تهران بر این باور است که اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه تجاوزگری صهیونیست‌ها را باید از منظر مولفه‌های جنگ نرم نیز مورد بررسی قرار داد زیرا اشاره به پیامدهای این رویداد در بُعد نرم قدرت می‌تواند تحلیل‌های موجود را تکمیل کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سبزوار اعلام کرد: زمین لرزه 4.2 ریشتری که بامداد امروز شهر روداب، در جنوب غربی این شهرستان را لرزانده بود، خسارتی نداشته است.

وب‌گاه فرارو

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سبزوار اعلام کرد: زمین لرزه 4.2 ریشتری که بامداد امروز شهر روداب، در جنوب غربی این شهرستان را لرزانده بود، خسارتی نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4.2 بامداد امروز در حوالی روداب استان خراسان رضوی به ثبت رسید. زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4.2 بامداد امروز در حوالی روداب استان خراسان رضوی به ثبت رسید. ایسنا: شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت 02:39:26 بامداد امروز جمعه 31 فروردین ماه این زمین‌لرزه را ثبت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین‌لرزه‌ای بامداد امروز در حوالی روداب استان خراسان رضوی به ثبت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله چهار و یک دهم ریشتری بامداد جمعه دامغان در استان سمنان را لرزاند. زلزله چهار و یک دهم ریشتری بامداد جمعه دامغان در استان سمنان را لرزاند. بر اساس داده‌های مرکزلرزه‌نگاری دانشگاه تهران زلزله ساعت 2 و یک دقیقه و 59 ثانیه دامغان را لرزاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین‌لرزه‌ای بامداد امروز در حوالی روداب استان خراسان رضوی به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

کربلا - ایرنا - استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و برگزیده همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» گفت: اربعین رسانه‌ای جهانی با ظرفیت‌های بالای تاثیرگذاری در جهان اسلام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمازجمعه این هفته تهران، 31 فروردین ماه، به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمازجمعه این هفته تهران، 31 فروردین ماه به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسام الدین آشنا و محمد جواد آذری جهرمی، اعضای کابینه دولت روحانی به فعالیت مجدد گشت ارشاد واکنش نشان دادند.