شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: راهبرد «فتح کشورها بدون خونریزی» با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای دیرزمانی است به‌عنوان یکی از محوری‌ترین سیاست‌های «جنگ نرم» علیه کشورمان در فضای سایبری و رسانه‌ای دنبال می‌شود.

وب‌گاه الف

باید حکومت و افراد دست‌اندرکار بدانند که افراط در پرداختن به امور اجتماعی، واکنش‌های افراطی هم دارد. اینها مسائلی است که باید با ملایمت و مدارا به آن توجه داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی لاریجانی گفت: با گزارشی هم که درباره علت فوت ایشان ارائه شد معلوم شد که ضرب و جرحی در کار نبوده، ولی به هرحال هدایت ایشان به ساختمان نیروی انتظامی، باعث وارد شدن یک آسیب روحی به ایشان و نهایتاً فوت ایشان شد و عواطف مردم را برانگیخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی لاریجانی گفت: حکومت اسلامی این است که مردم خودشان، امور را اداره کنند. از نظر عدالت اجتماعی هم همین‌طور است. در صورت اداره امور توسط مردم، استعدادهای آنان شکوفا می‌شود. وقتی دولت جایگزین می‌شود، یعنی مانع «رشد» مردم است. دولت فقط باید زمینه‌ساز باشد، مقولات فرهنگی هم ذاتاً متعلق به خود مردم است، دولت باید بسترسازی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سابق مجلس در گفت و گو با روزنامه «اطلاعات» تاکید کرد: در نتیجه این مسائل اخیر، باید حکومت و افراد دست‌اندرکار بدانند که افراط در پرداختن به امور اجتماعی، واکنش‌های افراطی هم دارد... مقوله حجاب یکی از موضوعات مهم اسلام است، اما آیا اهمیت این موضوع به اندازه توحید یا نبوت است؟ ... قانون حجاب مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌تواند با تأنی بیشتری اجرا شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت رضا روستا آزاد را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی لاریجانی: افراط در پرداختن به امور اجتماعی واکنش‌های افراطی هم دارد

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت رضا روستا آزاد را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

احسان در کنار سربازی کار هم می‌کرد. بیشتر در رشته‌های طراحی مکانیکی دستگاه کار می‌کرد و جزو معدود کسانی بود که شغلی که انتخاب می‌کرد با تحصیلاتش همخوانی داشت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از بروز برخی حاشیه‌ها در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه حضور یافت و از نزدیک دغدغه‌ها و گلایه‌های برخی دانشجویان ورودی های جدید و قدیم را شنید و به آنها برای رفع مشکلات قول مساعد داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت رضا روستا آزاد رییس اسبق دانشگاه صنعتی شریف را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت رضا روستا آزاد، رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت رضا روستا آزاد، تصریح کرد: یک عمر مجاهدت علمی این استاد خلاق و متواضع به ویژه در دوران تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه صنعتی شریف، باقیات صالحاتی است که جامعه علمی کشور آن را فراموش نخواهد کرد. متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون ضایعه درگذشت جناب آقای دکتر رضا روستا آزاد،...

وب‌گاه الف

رضا روستا آزاد رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف پس از یک دوره تحمل بیماری دار فانی را وداع گفت.