شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لاریجانی گفت: قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درگذشت دکتر "رضا روستا آزاد" رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و شخصیت های دانشگاهی و فرهنگی کشور در پیام های جداگانه درگذشت رضا روستاآزاد رییس پیشین دانشگاه صنعتی شریف را تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

علی لاریجانی رئیس سابق مجلس می‌گوید: دشمنان ایران، خفته نیستند و هدف‌هایی دنبال کردند که نتیجه آن، ایجاد آشوب و به‌هم ریختگی امنیتی است. در وضع آشفته نمی‌شود به مسائلی مانند عدالت پرداخت. در این وضع به افراد مختلف ستم می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درگذشت "رضا روستا آزاد" رئیس اسبق دانشگاه شریف را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت وزیر علوم به شرح زیر است: انالله وانا الیه راجعون به مشیت مقدر و رضای پروردگار سر فرود می‌آوریم و به تلخی و درد، دریغاگوی غیاب مردی می‌شویم که مرگ، هرگز نمی‌تواند نام و نشانش را بمیراند. سرفرازی و شکوه علم و دانش، مرهون پایمردی بزرگ‌مردانی...

خبرگزاری مهر

کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف از هفته آینده به صورت حضوری برگزار می‌شود.‌

وب‌گاه فرارو

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده که دانشجویان کارشناسی دارای ثبت‌نام در دروس تحصیلات تکمیلی امکان استقرار در خوابگاه و تردد به داخل دانشگاه جهت شرکت در کلاس‌های حضوری را خواهند داشت.

خبرگزاری دانا

بررسی‌ها نشان می‌دهد حدود 40 درصد از دانشجویان تمایل به مهاجرت از ایران دارند. در این میان تمایل به مهاجرت در میان چهار دانشگاه برتر کشور، زیاد و بسیار زیاد است که دانشگاه صنعتی شریف 70 درصد، علم و صنعت ایران 66 درصد، دانشگاه تهران 63 درصد و دانشگاه صنعتی امیر کبیر 61 درصد است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا بر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف، کلیه کلاس‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه از روز شنبه 23 مهرماه به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا بر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف، کلیه کلاس‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه از روز شنبه 23 مهرماه به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا بر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه، کلیه‌ی کلاس‌های تحصیلات تکمیلی از روز شنبه 23 مهرماه به صورت حضوری برگزار خواهند شد. تعدادی از دروس تحصیلات تکمیلی به شماره‌های زیر کماکان به صورت مجازی تشکیل می‌شوند: علوم ریاضی: 22582 مهندسی مکانیک: 28354 مهندسی کامپیوتر: 40685 مدیریت و اقتصاد: 44122 مهندسی برق: 25088,...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماجرای جنگ ترکیبی و دامنه‌داری که از سوی ضدانقلاب و دولت‌های حامی آنان در جریان است، تنها معطوف به این دروغ‌ها و شگردها نمی‌شود.

وب‌گاه گسترش

علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس به ماجرای دانشگاه شریف و ستاد امر به معروف واکنش نشان داد.