شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

رئیس حوزه هنری به دنبال درگذشت رضا روستاآزاد، رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف پیام تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان برای سال 2023 میلادی توسط موسسه تایمز منتشر شد و دانشگاه آکسفورد مقام اول دانشگاه‌های جهان را از آنِ خود کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان امروز نوشت: یکی از اشتباهات «گشت ارشاد» این بود که فکر می‌کردند با چند ساعت «توجیه» در مرکز پلیس، زنان و دختران به قول خودشان بدحجاب، ارشاد و محجبه می شوند! به فرض صحت اظهارات وزیر آموزش و پرورش که می گوید کارشناسان روان شناسی می خواهند دانش آموزان بازداشتی را اصلاح کنند، باید گفت که همان اشتباه معروف، اینجا هم در حال تکرار است چه آن که سیستم آموزشی که سال‌ها نتوانسته دانش آموزان...

وب‌گاه 55 آنلاین

فضای ملتهب دانشگاه‌ها در هفته‌های اخیر پس از مرگ دردناک "مهسا امینی" و ورود نیروهای خودسر به داخل دانشگاه «صنعتی شریف» و شکستن قداست فضای آموزشی، از حوادث تلخ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از دانشگاه های مطرح در پایتخت ضمن تماس با اولیای دانشجویان، به والدین آنها نیز توصیه کرده تا فرزندان خود را از برگزاری تجمع در داخل دانشگاه منع کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازخوانی روند اخراج برخی از اساتید دانشگاه توسط دیده‌بان ایران نشان می‌دهد سیدمحمدصالح هاشمی‌گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر که این روزها با اظهارات حاشیه‌ساز خود در حال جنجال‌آفرینی در جامعه است، روزگاری نه چندان دور با پرونده‌سازی علیه برخی از اساتید دانشگاه موجبات اخراج ایشان را فراهم می‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: شبکه‌های اجتماعی یکی از موضوعاتی که مدت‌هاست به محل بحث در جامعه تبدیل شده است به‌ویژه در روز گذشته که اینترنت تمام اپراتورهای تلفن همراه قطع شد. دولت روحانی تاکید زیادی بر محدود کردن دسترسی به شبکه‌های مجازی نداشت اما با روی کار آمدن مجلس یازدهم که اکثریتشان اصولگرا هستند، تاکید بر فیلتر شبکه‌های اجتماعی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در یک بازه زمانی یک‌هفته ای از سوی برخی دانشجویان و بعضا برخی اساتید تحریک‌هایی مبنی بر عدم برگزاری کلاس‌ها صورت گرفته بود اما تلاش کردیم آن را کنترل کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گفته می‌شود اگر به موضوع حجاب توجه نشود، قضیه «آندلس» رخ می‌دهد، من فکر می‌کنم این تشابهات، درست نیست / علامه طباطبایی به فردی که 2 خانم کم حجاب تذکر داده بود گفت: چرا به آنها تذکر دادید؟ ما باید آدم باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با حضور رئیس جمهور کشورمان آغاز به کار کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

همه مدارس و دانشگاه‌ها باز است.

وب‌گاه عصر ایران

دو خانم خارجی از مرحوم علامه طباطبایی، سؤالات فلسفی داشتند. حجاب درستی هم نداشتند. مترجم به آنها تذکر حجاب می‌دهد و علامه می گوید که چرا به آنها تذکر دادید؟ ما باید آدم باشیم... می گویند اگر درباره حجاب کوتاه بیاییم، قضیه «آندلس» رخ می‌دهد؛ این تشابهات، درست نیست.