یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یادگار امام بیانیه ای را درباره حوادث اخیر کشور منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث روزهای اخیر در کشور، یادگار امام بیانیه ای را صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بین افراد تحریم شده نام سرلشکر «محمدحسین باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «اسماعیل قاآنی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به چشم می‌خورند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نور نیوز: تنها مانع برای انتقال وجوه آزاد شده ایران در کره جنوبی، تعیین حساب و بانک عامل مورد پذیرش طرفین بود که این بانک هم در یکی از کشورهای منطقه تعیین شده و مورد توافق طرفین قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو قطبی سازی در جامعه کار درستی نیست، تصریح کرد: اینکه عده ای را موافق کرده و عده ای را مخالف کرده و از هم کینه به دل بگیرند اصلا شایسته نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اواسط شهریور گذشته خبری درباره نصب دوربین در اتاق عمل‌های سراسر کشور خبرساز شد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره اتفاقات دانشگاه شریف گفت: وزیر علوم پیگیر آزادی دانشجویان دستگیر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هادی بیگی نژاد گفت: اگر چنانچه یک یا چند فوتبالیست در این جریان ها جلو آمدند و اقدامی کردند ما نباید کاری کنیم که کل جامعه ورزش را رو در روی جبهه انقلاب قرار دهیم، نباید یکباره همه را به بیرون هل داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خانمحمدی گفت: ستاد امر به معروف با وجود حوادث اخیر جدی پی‌گیر عفاف و حجاب است و اجرای قانون عفاف و حجاب را از نهادها و دستگاه‌های مختلف پی‌گیری می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهزاد فراهانی مطالبات مردم را خواسته‌هایی اجتماعی دانست و تاکید کرد: مردم ما خواستار زندگی مطلوب، عدالت و مدیریت سالم هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از اعلام شدن نام "سوانت پابو"(Svante Pbo) به عنوان برنده جایزه نوبل پزشکی سال 2022، "آدام اسمیت" (Adam Smith) از وب‌سایت نوبل پرایز با وی مصاحبه کرد.

خبرگزاری تسنیم

شمسی‌پور گفت: توصیه ما به همکاران دانشگاهی اساتید و دانشجویان گفت و گو و دیالوگ است زیرا دانشگاه در این فضا می‌تواند به رسالت خود عمل کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عطاءالله مهاجرانی بیانات رهبر انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح را جامع، دقیق، روشنگرانه و به‌هنگام توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع آگاه در دانشگاه شریف تعداد دانشجویان بازداشتی این دانشگاه را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آماری از دانشجویان بازداشتی و زخمی شب گذشته در دانشگاه شریف نداریم. البته دانشگاه‌ها و وزارت علوم در حال استخراج این آمار هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اظهارات منتسب به مدیر حوزه های علمیه درباره «آتش زدن عبا و عمامه از سوی مردم» رد شد