شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اخبار نگران کننده بود فعالان دانشجویی با سابقه‌تر، نگران تکراری رخدادهای کوی دانشگاه بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکشنبه‌شب دانشگاه صنعتی‌شریف یکی از تلخ‌ترین شب‌های خود را سپری کرد. شبی که دانشجویان پشت درهای دانشگاه حبس شدند و درنهایت توانستند با حضور وزیر علوم ازدانشگاه خارج شوند. به دنبال این حادثه خبرها از ورود کمیسیون آموزش مجلس به اتفاقات یکشنبه‌شب دانشگاه حکایت می‌کند. در همین حال دانشگاه در اطلاعیه‌ای کلاس‌های این دانشگاه را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» نوشت: رسول جلیلی، در برنامه ای تلویزیونی درباره دانشجویان بازداشتی این دانشگاه گفت: دانشجویانی که دستگیر شدند عمده آنها دیشب آزاد شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع آگاه روز دوشنبه گفت: بیشتر دانشجویانی که دستگیر شده بودند، جزو معترضان نبودند و پس از اتمام کلاس های درس خود قصد رفتن به خانه را داشتند که در پارکینگ مجاور دانشکده مدیریت دانشگاه شریف دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز سه شنبه همه مدارس کشور در همه مقاطع تحصیلی دایر است

وب‌گاه عصر ایران

چند تن از مسئولان ارشد دانشگاه امیرکبیر از جمله رئیس دانشگاه در جمع دانشجویان حاضر شده و سخنان آنها را شنیدند و با دانشجویان به گفتگوی رو در رو پرداختند. در نهایت این تجمع دانشجویی در فضایی آرام و بدون بروز درگیری پایان یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حدود دو هفته از فیلترینگ گسترده پلتفرم‌های اجتماعی و اختلال بی‌سابقه در اینترنت ایران می‌گذرد؛ تصمیمی که به گفته مقامات مسئول، بنا بر صلاحدید وضعیت امنیتی فعلی اتخاذ شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر موهای بلندی دارید باید بدانید که موهای شما به مراقبت و نگهداری بیشتری دارند. در این مطلب با روش های اصولی مراقبت از موهای بلند آشنا می شوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محافظه‌کاری سرمربی پرسپولیس در بازی خانگی مقابل تراکتور هم ادامه پیدا کرد و تغییر تاکتیک یحیی گل‌محمدی در واپسین لحظات بازی برای تغییر نتیجه بی‌فایده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«بام بالا»، تنها فیلم سینمایی است که از چهارشنبه این هفته به روی پرده سینماهای کشور می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعیدی با بیان اینکه دشمنان همیشه خودشان علنی به صحنه نمی آیند و افراد دیگری را به میدان می فرستند، گفت: مشاهده کردیم که در آشوب های اخیر نوجوانان محدودی به میدان فرستادند و خود پشت پرده بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان درآمد کشور قطر از برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر راه و شهرسازی از آزاد شدن بازرس ویژه این وزارتخانه که پیش از این با اتهام اخذ رشوه بازداشت شده بود، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فروند هواپیمای امدادی جمهوری اسلامی ایران حامل مقادیری کمک های دارویی و تجهیزات پزشکی؛ روز دوشنبه برای انتقال مجروحان بدحال انفجار تروریستی اخیر کابل؛ عازم افغانستان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت طلا و سکه، امروز 11 مهر 1401، در منابع مختلف روند نوسانی داشت. کاهش قیمت اونس، طلا را به کانال یک میلیون و 200 هزار تومانی برد اما فلز گرانبها بار دیگر به کانال بالاتر برگشت. سکه اما امروز روند نوسانی را طی کرد.