یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی ترابی نمی‌خواست این پنالتی را به مهاجم خارجی تیمش بدهد چرا که خودش را پنالتی زن اول پرسپولیس می‌دانست!

وب‌گاه عرشه آنلاین

جایزه نوبل پزشکی سال 2022 به یک زیست شناس سوئدی رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی ریکاردو در بازی با ملوان از شدت عصبانیت به برانکارد کنار زمین لگد زد، قضیه آنقدر سروصدا به پا کرد که کمیته انضباطی در مورد او تصمیم گرفت و جدا از جریمه نقدی این مربی را به یک جلسه محرومیت تعلیقی هم محکوم کرد. محکومیتی که حالا به محض دریافت اولین حکم جدید فعال خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا عارف در بیانیه ای نوشت: جای دانشجو در زندان و بازداشتگاه نیست حاکمیت باید در برابر شنیدن اعتراضات دانشجویان و حتی پرخاش آنها سعه صدر داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد دانشگاه شریف در بیانیه ای گفت: دخالت نهادهای بیرون از دانشگاه باعث شکسته شدن حرمت دانشگاه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت می‌تواند وزارت کار را مکلف کند که در هر استان و شهرستان زمین‌های رایگان در اختیار تعاونی ها گذاشته شود و در کنار آن تسهیلات درازمدت با سود پایین اختصاص یابد تا کارگران و بازنشستگان با عضویت در تعاونی‌ها صاحبخانه شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد که زمان ثبت نام حضوری دانشجویان کارشناسی ورودی 1401 به زمان دیگری موکول شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار آزمون به اتفاقات شب گذشته دانشگاه شریف واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیج دانشجویی شریف در نامه ای به وزیر علوم اتفاقات روز گذشته را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فضانوردان ماموریت "اکسپدیشن 67" (Expedition 67) به زمین بازگشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جای دانشجو در زندان و بازداشتگاه نیست؛ حاکمیت باید در برابر شنیدن اعتراضات دانشجویان و حتی پرخاش آنها سعه صدر داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس گفته مسئولان دانشگاه شریف، بخش عمده ای از دانشجویان بازداشتی این دانشگاه آزاد شده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوری درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی نیز عنوان کرد: امروز پیگیر این موضوع نیز شدم. روز گذشته در هیئت دولت این موضوع را مطرح کردم که پاداش‌ها یک دفعه برای این افراد واریز شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: تاکنون دوبار از خانواده امینی دعوت شده اما نپذیرفتند. تاکنون نیز اطلاعی برای حضور در جلسات مجلس نداده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: برای عادلانه شدن خدمت سربازی، شرایط آن نیز تعدیل شده و از 17 تا 24 ماه متغیر است و قرار است دوباره نیز اصلاح شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با توجه به وقایع شب گذشته و ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه شریف، به بازخوانی بیانات رهبر انقلاب بعد از حوادث کوی دانشگاه می پردازیم.