یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهی از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به استحصال، فرآوری و تبدیل گیاهان بومی ایران به محصولات کاربردی و پایه صنایع دارویی، غذایی و آرایشی بهداشتی بر پایه فناوری جدید اختصاصی شدند.

خبرگزاری دانشجو

ابوالحسن شمسایی، مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان بهپایا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: عقبه شرکت بهپایا به پنج سال پیش بر‌می‌گردد؛ اما در سال 1400 تاسیس شده است. یک کار استارتاپی در دل دانشگاه شریف که از شش سال پیش شروع شد و پس از چهار سال با تلاش مستمر نخبه‌های کشور و نهایی شدن فعالیت‌های چند گروه، تاسیس شرکت فناوری اطلاعات بهپایا را رقم زد. شمسایی درباره محصولات تولید شده بهپایا...

خبرگزاری مهر

مشکلات توسعه نفتی کشور در نشست نقد و بررسی کتاب «نفحات نفت» مورد بررسی قرار گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان از امضای تفاهم‌نامه بنیاد ملی نخبگان با دانشگاه‌های بزرگ مراکز استان در سراسر کشور خبر داد و این اقدام را نخستین گام در تحقق طرح ساخت شهرک‌های نخبگانی در سراسر کشور توصیف کرد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه صنعتی شریف به‌منظور مرتفع‌کردن نیازهای اساسی نخبگان به ویژه اعضای هیئت علمی خود، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس اعلام دانشگاه؛ دانشجویان دانشگاه شریف وام تغذیه می گیرند

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - یک کارشناس ارشد و محقق تامین آب معتقد است هرچند اغلب ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم مسیر جریان سیلاب‌ها یا لایروبی نشدن مسیل‌ها عوامل تشدید خسارت‌ها به شمار می‌روند، اما این، همه مشکل نیست؛ وی علت را فراتر از آن و عمیق‌تر می‌بیند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از امضای تفاهم‌نامه بنیاد ملی نخبگان با دانشگاه‌های بزرگ مراکز استان خبر داد و گفت: این اقدام اولین گام در تحقق طرح ساخت شهرک‌های نخبگانی در سراسر کشور است.

خبرگزاری مهر

دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشگاه شریف می‌توانند برای دریافت وام تغذیه تا 11 مرداد ثبت نام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نیما محمدبیگی کارشناس بخش تحقیق و توسعه شرکت عالی تحریر پارسیان درباره خودکار‌های آنتی‌باکتریال این شرکت می‌گوید که استقبال بازار از این محصول چشمگیر بوده، به طوری که تمام تولیدات فعلی از قبل پیش فروش شده است. وی می‌افزاید: «در مجموعه برای سه محصول گواهی نانومقیاس گرفته‌ایم، خودکار آنتی‌باکتریال، شن‌بازی پویا آنتی‌باکتریال و رنگ گواش ضدخش، محصولات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه شریف طی اطلاعیه‌ای از پرداخت وام تغذیه به دانشجویان ساکن خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: دانشجویان متقاضی دریافت وام تغذیه ترم تابستان، می‌توانند از طریق سامانه شاخص (stu.sharif.ir) ثبت نام کنند. دانشجویان متقاضی باید تا 11 مرداد تقاضای خود را از طریق منوی اعلام شده ثبت نموده و با توجه به آیین‌نامه...

خبرگزاری دانا

هنری گفت: با توجه به هماهنگی هایی که با گروه های جهادی بومی و مهمان از دانشگاه های تهران انجام شده در ایام تابستان شاهد فعالیت بیش از 600 گروه جهادی با 6500 جهادگر در استان خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با فرا رسیدن ماه محرم خیمه‌های عزاداری در دانشگاه‌ها برگزار و دانشگاه‌ها مانند هر ساله مراسم عزاداری برگزار می‌کنند که جزئیات آن به شرح زیر است: برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه تربیت مدرس مراسم عزاداری دهه اول محرم از جمعه 7 مرداد ماه به مدت یازده شب در صحن مسجد قدس دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود. سخنرانان این مراسم حجت‌الاسلام...

وب‌گاه 55 آنلاین

لحظه ورود عادل فردوسی پور به کنسرت همایون شجریان در 5 مرداد 1401 را مشاهده می‌کنید

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم عزاداری سید الشهدا (ع) در دهه اول محرم در نقاط مختلف شهر تهران برگزار می شود.