یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، موتور را یکی از مهم‌ترین گلوگاه‌های فناورانه پرتابگرهای فضایی دانست و گفت: ساخت موتور با پیشران فوق سرد در رقابت طراحی فن‌چالش‌های فضایی مورد تاکید قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منوچهر منطقی طی احکام جداگانه‌ای، امید ساعی، ابوالفضل خلخالی و پویان احمدی زاده را به ترتیب به سمت مشاور و دستیار ویژه معاون صنایع حمل و نقل، معاون مدیرکل و رئیس گروه فناوری و نوآوری دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی احکامی از سوی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشاور و دستیار ویژه، معاون مدیرکل و رئیس گروه فناوری و نوآوری دفتر صنایع خودروی این وزارتخانه منصوب شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

علی دایی پیشکسوت و اسطوره جهانی فوتبال ایران و رفیق صمیمی محمد رضا گلزار در کنار یکدیگر نذری دادند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. عاملی: طرح تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی نهایی شده است دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به طرح...

خبرگزاری دانشجو

نخستین جلسه کمیته تخصصی خیرین و مسئولیت اجتماعی در حوزه مدیریت بحران با هدف بررسی جایگاه خیرین و استفاده از نقش آنها در تقویت مسئولیت‌پذیری اجتماعی و کمک‌رسانی در حوزه مدیریت بحران، برگزار شد. در این نشست که در سالن جلسات مرکز عملیات اضطراری شهر تهران برگزار شد، علی نصیری رئیس سازمان با اشاره به اهمیت تشریح فعالیت‌های انجام گرفته در سازمان مدیربت بحران برای خیرین و تلاش‌ها برای ارتقای...

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، حل موضوعاتی چون اشتغال نخبگی، مسکن، هویت‌سازی ملی و جلوگیری از سیاه‌نمایی رسانه ای، سبب افت چشمگیر مهاجرت نخبگانی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد می تواند دست کم 2 تا 3 درصد جامعه دانشگاهی کشور را تحت پوشش تسهیلات توانمندسازی خود قرار دهد که تحقق این مهم در گرو افزایش منابع بنیاد است.

خبرگزاری دانشجو

سید حسین سید مهدی جاسبی، نفر برتر کنکور سراسری 1401 در گروه ریاضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: پس از پایان کنکور و خروج از حوزه امتحانی دیگر سراغ چک کردن سوالات درست و غلطی که پاسخ داده بودم نرفتم، اما برای کسب رتبه مناسب امیدوار بودم و خداروشکر که توانستم رتبه برتر را کسب کنم. وی در خصوص زمان آغاز مطالعات درسی خود افزود: از سال دهم نه به صورت جدی، اما دروس کنکور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 1401 اعلام شد و برگزیدگان کنکور دانشگاه محل ادامه تحصیل خود را اعلام کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ریس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بخش فرهنگ در فضاهای دانشگاهی مغفول نماند، این حوزه هزینه چندانی ندارد، اما برکات زیادی در پی دارد.