یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

وام کمک هزینه تحصیلی ترم تابستان از سوی معاونت دانشجویی دانشگاه شریف به دانشجویان پرداخت می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه صنعتی هافمن برای سومین بار عنوان «رتبه یک برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی» در سال 1401 را در گروه کالایی پنجره‌های یوپی‌وی‌سی به دست آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گروه صنعتی هافمن برای سومین بار عنوان «رتبه یک برند محبوب مصرف‌کننده ایرانی» در سال 1401 را در گروه کالایی پنجره‌های یوپی‌وی‌سی به دست آورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فراخوان ثبت نام اعطای کمک هزینه تحصیلی در ترم تابستان سال تحصیلی 1401-1400 دانشجویان دانشگاه شریف اعلام شد. دانشجویان متقاضی (با اولویت ساکنین خوابگاه در ترم تابستان جاری) می‌توانند برای ترم تابستان سال تحصیلی جاری تا پایان روز چهارشنبه 19 مرداد ماه، نسبت به تکمیل فرم درخواست الکترونیکی اقدام کرده و کلیه مدارک و مستندات مربوطه را به صورت الکترونیکی...

وب‌گاه فرارو

پس از نمایش عجیب و باخت مفتضحانه مبارز معروف به هالک ایرانی در برابر حریف قزاقستانی که واکنش عمومی را در فضای مجازی در پی داشت، کارزاری مبنی بر درخواست از مراجع قضایی برای ورود به موضوع راه افتاده است. اقدامی که در وهله نخست از خود می‌پرسیم آیا لازم است؟

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - حدود یک ماه پیش که ماراتن کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزار شد، بسیاری از دانش‌آموزان و خانواده‌ها دلخوش به این بودند که به زودی با اعلام نتایج این آزمون پراضطراب، میوه تلاش‌های شبانه‌روزی و حمایت‌های بی‌دریغ خود را با کسب رتبه‌ای مطلوب خواهند چید.

وب‌گاه مشرق نیوز

پژوهشگران دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف، یک سیاه‌چاله ابرپرجرمی را کشف کردند که یک میلیون برابر خورشید جرم دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف موفق شدند یک سیاه‌چاله ابرپرجرمی را کشف کنند که یک میلیون برابر خورشید جرم دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آیا از خود پرسیده‌اید که امروز بر عکس گذشته، چرا تمام دانش‌آموزان درس‌خوان برای ادامه تحصیل متقاضی رفتن به رشته علوم_تجربی هستند؟

وب‌گاه 55 آنلاین

هر دو مریم به لحاظ جایگاه علمی که کسب کردند، قابل احترامند ولی وقتی رسانه های خارجی مریم_میرزاخانی را بولد و مریم_کوچکی_نژاد را بایکوت میکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میادین میوه و تره‌بار و برج میلاد در ایام تاسوعا و عاشورا تعطیل هستند.

خبرگزاری تسنیم

پژوهشگران فیزیک دانشگاه صنعتی شریف موفق شدند یک فورانگر گاما را شناسایی کنند که از نزدیکی یک سیاه‌چاله با جرم یک میلیون برابر جرم خورشید عبور کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در احکام جداگانه‌ای «امید ساعی»، «ابوالفضل خلخالی» و «پویان احمدی‌زاده» را به ترتیب به سمت مشاور و دستیار ویژه معاون صنایع حمل‌ونقل، معاون مدیرکل و رئیس گروه فناوری و نوآوری دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان دانشگاه «سینرژی» روسیه با هدف ایجاد همکاری درمورد انتقال دانشجو و همکاری‌های علمی از دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند.