شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه گسترش

استفاده از بازیافت و استفاده مجدد آب، یک تجربه موفق است که بسیاری از کشورهای توسعه یافته برای کاهش مصرف آب و مقابله با تنش‌های آبی از آن بهره برده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه‌های موشکی کروز جدید سپاه امروز در جزیره ابوموسی و تنب بزرگ رونمایی شد.

وب‌گاه تابناک

دانشجویان نوورود دانشگاه شریف در رشته‌های مهندسی کامپیوتر و مهندسی صنایع، از ایرانسل‌لبز به عنوان بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل، بازدید کردند.

خبرگزاری تسنیم

الحاقیه قرارداد احداث، تجهیز و نگهداری استادسرای دانشگاه صنعتی شریف به منظور آمادگی و شروع فرآیندهای اجرایی پروژه به امضا رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، در ابتدای جلسه هیات رییسه دانشگاه الحاقیه قرارداد تحقق نیت خیرخواهانه برای احداث، تجهیز و نگهداری استادسرای دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید. این جلسه با حضور سید عباس موسوی؛ سرپرست دانشگاه، سید، ولی اله فاطمی اردکانی (فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر در مقاطع کارشناسی و ارشد دانشگاه شریف)؛ خیر و تامین کننده منابع مالی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با سفر علیرضا معاف به کشور تایلند و بازدید از فعالیت‌های قرآنی این کشور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی، شبیر فیروزیان را به سمت سرپرستی معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه معرفی کرد. شبیر فیروزیان استاد دانشگاه شریف و دارای دکتری تفسیر تطبیقی قرآن کریم از دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم (قم)، با سابقه تدریس ده ساله در دانشگاه‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ترمیم انتخاب واحد ترم بهار سال تحصیلی 1403 - 1402 در دانشگاه صنعتی شریف از ساعت 8 تا 10 صبح شنبه 21 بهمن 1402، آغاز شده و امروز به پایان میرسد. منظور از ترمیم انتخاب واحد که در بعضی دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، در واقع همان حذف و اضافه است. دانشجویانی که در زمان در نظر گرفته شده برای انتخاب واحد، موفق به اخذ دروس نشده‌اند یا دروس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع)، اماکن متبرکه، هیأت‌های مذهبی و مساجد به جشن و شادی می‌پردازند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با حضور در غرفه دانشگاه صنعتی شریف واقع در خیابان آزادی، در ابتدای صحبت خود بیان کرد: عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت مردم شهیدپرور که این گونه پای نظام، انقلاب و خون شهدا ایستاده‌اید و صیانت می‌کنید؛ واقعا زبان ما قاصر است که چگونه از شما مردم قدردانی کنیم. وی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از سامانه مدیریت هوشمند ترافیک شهری با حضور زلفی گل، وزیر علوم، دهقانی، معاون علمی رئیس جمهور و جمعی از دانشگاهیان و شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن در غرفه دانشگاه شریف برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سامانه مدیریت ترافیک شهری که توسط پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف طراحی شده است با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه‌ها هم امروز همزمان با سایر نهاد‌ها با به نمایش گذاشتن دستاورد‌های خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند. در این میان دانشگاه صنعتی شریف امروز در مسیر راهپیمایی 22 بهمن با ایجاد غرفه‌هایی درمقابل سردر این دانشگاه دستاورد‌های خود را به نمایش گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت ورزش در بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.