شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حاشیه رویداد اچ‌آر ویژن، نشست خبری درخصوص تشریح عملکرد و فعالیت‌های گروه جاب‌ویژن و اعضای آن برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آثار برگزیده و شایسته تقدیر چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال و سی‌ویکمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آیین پایانی این جوایز معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، آثار برگزیده و شایسته تقدیر چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: موضوع دین / گروه سیره «موسوعه آیه‌الله السید محمد مهدی الموسوی الخرسان»، تألیف السید محمد مهدی السید حسن الموسوی الخرسان، قم: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، 1443ق، 46ج. موضوع علوم خالص / گروه ریاضی «آنالیز در گذر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آثار برگزیده و شایسته تقدیر چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال و سی ویکمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آیین پایانی این جوایز معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

رویداد کنشگری با فعالان دانشجویی دانشگاه‌های تهران تا انتخابات اسفند 1402 با مشارکت بیش از 10 دانشگاه برتر کشور در جریان است و در نظر دارد با افزایش مشارکت فعالان دانشگاهی و دانشجویان در عرصه انتخابات، نسبت به حضور فعال و شناسایی کاندیدای اصلح برای قشر جوان و مردم اثرگذار باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیین افتتاحیه رویداد آزاداندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور «حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. خسروپناه در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، درباره چیستی کرسی‌های آزاداندیشی، اظهار کرد: مقصود از آزاداندیشی؛ آزادی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخراج گسترده استادان از دانشگاه ها خبرساز شده است به طوری که اخراج بیش از 25 استاد فقط از دانشگاه تهران طی دو سال تعجب برانگیز است. اخراج گسترده استادان از دانشگاه ها خبرساز شده است به طوری که اخراج بیش از 25 استاد فقط از دانشگاه تهران طی دو سال تعجب برانگیز است. به گزارش عرشه آنلاین، با وجود این‌که سال تحصیلی به نیمه راه رسیده و دانشگاه‌ها ترم دوم خود را آغاز کرده‌اند روند اخراج استادان...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود این‌که سال تحصیلی به نیمه راه رسیده و دانشگاه‌ها ترم دوم خود را آغاز کرده‌اند روند اخراج استادان دانشگاه ادامه دارد.

وب‌گاه گسترش

شنیده ها حکایت از آن دارد که با فناوری های بومی و اتکا به توان داخلی، ساخت کارخانه های تولید گاز مایع قوت گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه دیدار اعضای هیأت‌رئیسه و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه صنعتی شریف با محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار و تصمیماتی در جهت مشارکت فعال دانشگاه‌ها برای حل مسائل کشور اتخاذ شد. مخبر در این جلسه با اشاره به توانمندی و جایگاه علمی دانشگاه صنعتی شریف و وجود اساتید مجرب و دانشجویان نخبه در این دانشگاه، گفت: دانشگاه صنعتی شریف و همه...

خبرگزاری تسنیم

جلسه دیدار اعضای هیأت رئیسه و رؤسای دانشکده های دانشگاه صنعتی شریف با معاون اول رئیس جمهور عصر امروز (سه شنبه) برگزار و تصمیماتی در جهت مشارکت فعال دانشگاه ها برای حل مسائل کشور اتخاذ شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس‌جمهور، گفت: دولت آمادگی دارد مجوز‌ها و بستر‌های لازم را برای مشارکت دانشگاه‌ها در حل مشکلات و مسائل کشور مهیا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید کانون حل مسائل کشور باشند، گفت: انتظار می‌رود دانشگاه صنعتی شریف یک سامانه برای رصد چالش‌های فناورانه ایجاد کند تا دولت با تمرکز بیشتری به حل گلوگاه‌های فناورانه بپردازد.