یک‌شنبه 29 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه گسترش

شانزدهمین همایش تخصصی معرفی رشته‌های فنی و مهندسی و علوم پایه با حضور استادان مجرب دانشگاه صنعتی شریف، ویژه برترین‌های آزمون سراسری 1402 برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارتباط رنکینگ و توسعه، به ما می گوید که نیروی شگرف و پیشران قدرت های بزرگ، ناوها و جنگنده های عظیم نیست. پیکره های مکعبی بزرگی هستند به نام دانشگاه.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها نشان می‌دهد در یک‌سال اخیر تعلیق و اخراج اساتید از دانشگاه‌ها ادامه دارد و فرآیند استخدام برخی از اساتید رشته‌های علوم انسانی با مشکل مواجه شده است.

وب‌گاه عصر ایران

در جمع برترین دانشگاه‌های رتبه‌بندی شانگهای، ایران با 10 دانشگاه حضور پیدا کرده است که یک دانشگاه نسبت به رده بندی سال قبل کمتر است. دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تربیت‌مدرس و دانشگاه علم‌وصنعت پنج، دانشگاهی هستند که وضعیت نزولی نسبت به سال 2022 پیدا کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی در پی تصادف کوئیک با آریو در جاده مشهد - سرخس 5 نفر کشته و 3 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه علم‌و‌صنعت پنج، دانشگاهی هستند که وضعیت نزولی نسبت به سال 2022 پیدا کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

در جمع برترین دانشگاه‌های رتبه‌بندی شانگهای، ایران با 10 دانشگاه حضور پیدا کرده است که یک دانشگاه نسبت به رده‌بندی سال قبل کمتر است. اما آمار‌ها حکایت از آن دارد که پنج دانشگاه مطرح و صاحب نام ایرانی در مقایسه با رده‌بندی سال گذشته شانگهای، تنزل رتبه داشته و جایگاه قبلی خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برنامه شانزده آذر با موضوع نقد و بررسی عملکرد و رسالت اردو‌های جهادی با عنوان «اردوی عمرانی یا جهاد برای فقر زدایی؟» با حضور محمدسجاد بهرامی، مسئول سابق گروه جهادی شهید عباسپور و محسن غلامی، مسئول سابق گروه جهادی شهید وزوایی بسیج دانشگاه شریف برگزار شد. محمدسجاد بهرامی، در ابتدای برنامه با بیان اینکه ارتباط با مردم منطقه و ایجاد گفتمان جهادی...

وب‌گاه خبر آنلاین

اخراج استاد جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران واکنش برانگیز شد، اخراجی که رد آن را می‌شود از ماه‌های گذشته در سایر دانشگاه‌ها هم دید، یک استاد دانشگاه در واکنش به وضعیت ایجاد شده نوشت: «گزینش استاد همسو، ساکت و محافظه‌کار هم انبوه دانشجوی مطلوب شما را تربیت نمی‌کند، ضرورت تغییر را درک کنید و منطق نهادها را دریابید.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی شریفی زارچی، استاد دانشگاه شریف از جذب 15000 عضو هیات علمی همسو را به صورت سهمیه‌ای، فوری و خارج از چارچوب علمی موجود دانشگاه‌ها خبر داد.

وب‌گاه گسترش

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده است که هرگونه استفاده از نام و نشان دانشگاه صنعتی شریف مستلزم طی مراحل لازم برای کسب مجوز و موافقت کتبی این دانشگاه است.

وب‌گاه الف

رتبه 5 کنکور سراسری در رشته ریاضی گفت: به تلاشم برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر ادامه خواهم داد و انتخابم دانشگاه صنعتی شریف است و قصد دارم رشته مهندسی کامپیوتر را در دانشگاه انتخاب کنم البته هنوز قطعی نیست.

خبرگزاری مهر

معاون هنری مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توسعه پایدارباحرکت فردی یاحرکت یک انجمن یاوزارتخانه به‌تنهایی میسرنمی‌شود. توسعه بایداز زوایای مختلف اجتماعی یا اقتصادی شکل بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار تهران می گوید دامادش درتصمیم گیری های شهرداری دخالتی ندارد و عقل سلیم حکم می کند اواز همه مشورت بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

دوره جامع میکرومستر کار با رایانه کوانتومی از دوم شهریورماه تا بیست و هشتم مهرماه 1402 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، بر اساس مصوبه کمیته حفاظت از برند دانشگاه صنعتی شریف، هرگونه استفاده از نام و نشان دانشگاه صنعتی شریف مستلزم طی مراحل لازم برای کسب مجوز و موافقت کتبی این دانشگاه است. از تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف تقاضا می‌شود، در صورت مشاهده هر گونه سوء استفاده از نام و نشان دانشگاه، مورد تخلف را از طریق ارسال رایانامه...