یک‌شنبه 29 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: ساعتی پیش دکتر علی شریفی‌زارچی استادیار پیمانی دانشکده مهندسی کامپیوتر در توییتی اعلام کرد که نامه اخراج خود از دانشگاه را دریافت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی شریفی زارچی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف امروز خبر از اخراجش از دانشگاه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از استادهای دانشگاه تهران و دانشگاه علامه‌طباطبایی تهران اخراج شدند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر هیئت اجرایی جذب اساتید دانشگاه شریف در توضیح پایان همکاری شریفی زارچی گفت: اساتیدی که به‌صورت پیمانی همکاری‌شان با دانشگاه شروع می‌شود تا مدت 5 سال فرصت دارند که برای تبدیل وضعیت استخدامی خود از پیمانی به رسمی آزمایشی اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی سیاست دولت رئیسی مبنی بر اخراج اساتید، امروز دکتر علی شریفی زارچی هم در توئیترش خبر داد که نامه اخراجش از دانشگاه شریف به دستش رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه شریف دراطلاعیه ای زمان تخلیه و بازگشائی خوابگاهها را اعلام کرد که بر این اساس باید دانشجویان از دوشنبه 6 شهریور تا پنج‌شنبه 9 شهریور اتاق‌هایشان را تخلیه و جابه‌جا کنند. دانشجویان کارشناسی که پروژه کارشناسی آن‌ها هنوز به پایان نرسیده با مراجعه به دفتر خدمات دانشجویی، باید فرم تقاصای تمدید پر کنند و سنواتی‌ها هم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت: این دانشگاه بر اساس رتبه‌بندی‌های معتبر بین‌المللی برترین دانشگاه صنعتی ایران و یکی از دانشگاه‌های شاخص آسیا و جهان است که بیشترین حجم پروژه‌های صنعتی را در ارتباط با صنایع مختلف در راستای حل مشکلات کشور راهبری کرده است.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه با جریان مخل یادگیری دانشجویان، قاطعانه رفتار خواهد شد، گفت: برنامه 5 مرحله ای در موضوع حجاب داریم که از رصد هوشمند تا برخورد قاطع را شامل می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه‌های دولتی چند سالی است که خیز بلندی برای جذب دانشجوی شهریه‌پرداز از طریق پذیرش آنها در پردیس‌های خودگردان خود برداشته‌اند.

خبرگزاری مهر

به‌منظور حمایت از دانشجویان برجسته دکترای شیمی در دانشگاه صنعتی شریف و سطح کشور، به دو دانشجوی دکتری شیمی برگزیده، «جایزه دکتر محمدرضا سعیدی» اعطا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شریف، با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: دانشگاه‌های دولتی چند سالی است که خیز بلندی برای جذب دانشجوی شهریه‌پرداز از طریق پذیرش آنها در پردیس‌های خودگردان خود برداشته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

به‌دلیل آورده قابل توجهی که دانشجویان در طول یک‌سال تحصیلی برای دانشگاه‌های دولتی دارند، عملا رقابت قابل توجهی در میان دولتی‌ها برای جذب هر‌چه بیشتر به راه افتاده است. به‌طوری‌که امسال دانشگاه هایی مانند امیرکبیر و صنعتی شریف بین 10 تا 30 درصد از کل ظرفیت خود را به دانشجویان شهریه پرداز اختصاص داده‌اند؛ سهم قابل توجهی که نشان‌دهنده میل بالای این دانشگاه‌هاست تا از طریق جیب دانشجوی خود...

وب‌گاه فرارو

به‌دلیل آورده قابل توجهی که دانشجویان در طول یک‌سال تحصیلی برای دانشگاه‌های دولتی دارند، عملا رقابت قابل توجهی در میان دولتی‌ها برای جذب هر‌چه بیشتر به راه افتاده است. به‌طوری‌که امسال دانشگاه‌هایی مانند امیرکبیر و صنعتی‌شریف بین 10 تا 30 درصد از کل ظرفیت خود را به دانشجویان شهریه‌پرداز اختصاص داده‌اند؛ سهم قابل توجهی که نشان‌دهنده میل بالای این دانشگاه‌هاست تا از طریق جیب دانشجوی خود...

خبرگزاری دانشجو

محمد متقی دستنائی، مسئول موکب دانشجویی بین‌المللی طلاب المقاومه الحسینیه، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: موکب طلاب المقاومه الحسینیه، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و همراهی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران از سال 1395 در طریق نجف به کربلا تأسیس شده است. خدام این موکب در طول این سال‌ها همواره تلاش کرده‌اند تا خدمات رفاهی و فرهنگی متنوعی در اختیار...