یک‌شنبه 29 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد امسال با انجام پیش‌بینی‌های لازم نسبت به ذخیره‌سازی مناسب سوخت اقدام کردیم تا چالش عرضه بنزین نداشته باشیم. «سامان‌دهی کارت‌سوخت جایگاه‌داران» و «یکپارچه‌سازی اطلاعات و داده‌ها» به‌عنوان اصلی‌ترین ابزارهای غیرقیمتی برای مدیریت مصرف سوخت طی دو سال گذشته اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: عوامل «برو پی کارت» کاملا به مسائل فنی و محتوایی مسلط بودند لذا بسیار مورد توجه خانواده‌ها و بچه‌ها قرار گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر دفتر خدمات مدیریت پروژه و مدل‌سازی اطلاعات ساخت شریف، از ایجاد "کتابخانه ملی اشیاء BIM"، به عنوان بستری کارآمد برای معرفی محصولات تولیدی در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر دفتر خدمات مدیریت پروژه و مدل‌سازی اطلاعات ساخت شریف، از ایجاد "کتابخانه ملی اشیاء BIM"، به عنوان بستری کارآمد برای معرفی محصولات تولیدی در کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

سالاری گفت: مصرف تهران هم‌اکنون به طور میانگین روزانه 21 میلیون لیتر است که عدد بسیار بزرگ و معادل مصرف سه استان کشور است.

وب‌گاه عصر ایران

اگرچه اکبر ترکان اکنون بین ما نیست اما انتشار ویدئوهای او از مناظره با مدعیان بهبود معیشت مردم، نشان می دهد، مدعیانی که روزی، مردم را به بهبود شرایط امید می دادند، چگونه اکنون به مخرج مشترک ناامیدسازی مردم تبدیل شدند.

وب‌گاه فرارو

علاقه‌مندان به حضور در تلویزیون، کار خود را از ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات معروف آغاز می‌کردند.

وب‌گاه ورزش سه

علاقمندان به حضور در تلویزیون، کار خود را از ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات معروف آغاز می‌کردند.

وب‌گاه فرارو

کارت بلیت‌ها یا کارت‌های شارژی از جمله پرکاربردترین روش‌های پرداخت هزینه در خطوط مترو تهران بوده و تهیه از این کارت‌ها را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به طور مداوم از مترو استفاده می‌کنند. برای تهیه این کارت‌ها نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و چند نفر می‌توانند از یک کارت برای سوارشدن به مترو استفاده کنند. ظاهر این کارت‌ها کاملاً مشابه کارت‌های بانکی بوده، اما اطلاعاتی از فرد مصرف‌کننده...

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشار ویدئویی از مهندس اکبر ترکان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، یاد این مدیر متخصص و متعهد و شریف را زنده کرد. مدیری که تا روزهای پایانی عمر شریف خود، دلسوز انقلاب و ایران بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سنگ مزار حسین زمان خواننده سرشناس ایرانی در روز تولدش بر روی آرامگاه ابدی او نصب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در زندان اوین گفت: تعدادی از محکومان امنیتی ابراز ندامت کرده و درخواست هایشان بررسی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه صنعتی شریف نانورنگ‌های ضد امواجی تولید کردند که مقاومت بالایی در برابر نفوذ امواج الکترومغناطیس از خود بروز می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی گلشنی بیان کرد: در حال رایزنی، مکاتبه و طی فرآیند کارشناسی هستیم که از آموزش عالی بخواهیم در راستای کاهش ترافیک پایتخت 10 روز اول مهر ماه فعالیت دانشگاه‌ها مجازی باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به فراگیر شدن آلودگی امواج الکترومغناطیس در زندگی این آلودگی به عنوان یکی از معضلات بشر در عصر حاضر تبدیل شده است. آنتن‌های مخابراتی BTS، تلفن‌های همراه و بی‌سیم و مودم‌های وای فای از منابع اصلی تولیدکننده این امواج هستند. این امواج می‌توانند تأثیرات مخربی بر سلامت انسان و در برخی موارد ابتلا به سرطان را در پی داشته باشند. از همین رو رنگ...

خبرگزاری تسنیم

در فاصله چند روز مانده به اربعین حسینی دانشگاهها و هیئت های دانشجویی ثبت نام کاروان های پیاده روی اربعین دانشجویی را آغاز کردند.