چهارشنبه 25 مهر 1403

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از هزار پیام پژوهشی ثبت کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از هزار پیام پژوهشی ثبت کرد

کرمانشاه - ایرنا - مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این دانشگاه در حوزه ترجمان دانش معاونت تحقیقات بیش از هزار پیام پژوهشی منتج از طرح‌های تحقیقاتی تهیه و ثبت کرده است.

دکتر «فاطمه رجعتی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه پایگاه نتایج پژوهش های سلامت کشور با هدف اشاعه اخبار حاصل از نتایج طرح های حوزه سلامت در کشور راه اندازی شده است، افزود: هدف از راه اندازی این سامانه، انتشار سریع اخبار مستند و مبتنی بر شواهد از طرح ها به روشی صحیح و با دسته بندی مناسب برای ذینفعان و گروه های هدف است.

او گفت: این پایگاه فعالیت خود را در قالب واحد ترجمان دانش در دانشگاه های علوم پزشکی کشور از سال 1395 آغاز کرده که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز همزمان با سایر دانشگاه های کشور اقدام به انتشار نتایج طرح های تحقیقاتی در سامانه مذکور کرده است.

وی اظهارداشت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق به ثبت هزار و 2 پیام پژوهشی در سامانه مذکور شده که از این تعداد همه پیام‌های ثبت شده در سامانه توسط وزارت متبوع تایید گردیده است.

وی اضافه کرد: اکنون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق به کسب رتبه پنجم کشور از نظر تعداد پیام‌های وارد شده و همچنین رتبه چهارم از نظر پیام‌های تایید شده در سامانه مذکور شده است.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارای 534 عضو هیات علمی و 6 هزار و 154 دانشجو است.

*س_برچسب‌ها_س*