سه‌شنبه 17 مهر 1403

دانش‌آموزان زنجانی مقام‌های برتر جشنواره قهرمان خانه را کسب کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دانش‌آموزان زنجانی مقام‌های برتر جشنواره قهرمان خانه را کسب کردند

زنجان - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در ایام شیوع کرونا به‌رغم تعطیلی مدارس و باشگاه‌های ورزشی، دانش‌آموزان زنجانی ضمن شرکت فعالانه در پویش دانش‌آموز پویا در منزل، مقام‌های برتر جشنواره کشوری فیلم کوتاه ورزشی" قهرمان خانه" را نیز کسب کردند.

ذبیح‌الله تاراسی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره کشوری به صورت مجازی و با ارسال فیلم کوتاه از فعالیت های ورزشی دانش آموزان در منزل به میزبانی استان لرستان برگزار شد که در مجموع 800 اثر از سراسر کشور به این دبیرخانه ارسال شده بود.

وی اظهار داشت: دانش آموز معصومه علوی از آموزشگاه آیت الله شبیری ناحیه 2 زنجان مقام سوم کشوری و دانش آموز بیتا طوماری از آموزشگاه شاهد ریحانه ناحیه یک زنجان نیز به عنوان اثر شایسته تقدیر در این جشنواره اثر منتخب شناخته شد.

این مسؤول ادامه داد: زینب بیگدلی و زینب محرمی مربیان این دانش آموزان در تهیه آثار این فعالیت های ورزشی بودند.

به گفته این مسؤول، تولیدات برتر شامل کلیپ از ویدئوهای تهیه شده ورزشی و قابل انجام در خانه با استفاده از ابزار ساده و با خلاقیت در قالب فیلمی 10 دقیقه ای به ادارات آموزش و پرورش سطح استان ارسال شد تا معلمان در کانال های فضای مجازی به دانش آموزان نشان دهند.

وی اضافه کرد: برای ارتقا سلامت و افزایش نشاط و تحرک و بازی با اجرای اولین جشنواره فیلم کوتاه ورزشی «قهرمان خانه» تعدادی از قهرمانان ورزشی ایران مشارکت داشتند که ویژه فرهنگیان و دانش آموزان بود که مطابق با شرایط اعلام شده شرکت کردند.

هم‌اکنون حدود 200 هزار دانش‌آموز در 2 هزارو 550 مدرسه سطح استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

*س_برچسب‌ها_س*