جمعه 14 اردیبهشت 1403

دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد

بعد از دفاعیات دانیال اسماعیلی‌فر نزد کمیته انضباطی در خصوص صحنه جنجالی خوشحالی بعد از گل، این کمیته حکم نهایی خود را علیه ستاره پرسپولیس اعلام کرد. دانیال اسماعیلی‌فر با حکم کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی پرسپولیس محروم شد. بعد از دفاعیات دانیال اسماعیلی‌فر نزد کمیته انضباطی در خصوص صحنه جنجالی خوشحالی بعد از گل، این کمیته حکم نهایی خود را علیه ستاره پرسپولیس اعلام کرد.

دانیال اسماعیلی‌فر با حکم کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی پرسپولیس محروم شد.

بعد از دفاعیات دانیال اسماعیلی‌فر نزد کمیته انضباطی در خصوص صحنه جنجالی خوشحالی بعد از گل، این کمیته حکم نهایی خود را علیه ستاره پرسپولیس اعلام کرد.

کمیته انضباطی با اشاره به اینکه به‌زعم آنها رفتار دانیال مشابه امید نورافکن بوده و به دلیل اینکه چنین برخوردی از نظر کمیته انضباطی مصداق رفتار توهین‌آمیز است، دانیال به یک جلسه محرومیت محکوم شده است.

نکته مهم اینکه محکومیت ستاره پرسپولیس در لیگ برتر اعمال خواهد شد تا او بازی حساس با سپاهان در لیگ برتر را از دست بدهد. از آن طرف کمیته انضباطی این رای را از حیث محرومیت قطعی اعلام کرده تا پرسپولیس شانس استیناف در پرونده را هم نداشته باشد. اسماعیلی‌فر همچنین به 40 میلیون جریمه نقدی در این پرونده محکوم شده که در این مورد استیناف خواهی قابل انجام است.

مشروح حکم ستاره پرسپولیس را بخوانید:

در خصوص گزارش واصله علیه دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن تیم پرسپولیس تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز در حین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در تاریخ 30/1/1403 در ورزشگاه تختی تصمیم‌گیری می‌شود.

با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به تصاویر موجود از اقدام موضوع گزارش و اظهارات نامبرده در جلسه کمیته انضباطی و نظر به اینکه از سوی این کمیته به موجب دادنامه شماره 1441 مورخ 7/9/1402 بابت اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان به موجب شکایت مطروحه از سوی باشگاه پرسپولیس این فعل از مصادیق رفتار توهین‌آمیز محسوب گردیده است.

در نتیجه تخلف انتسابی به دانیال اسماعیلی‌فر نیز محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد 71 و 112 (بند 5) مقررات انضباطی و با لحاظ ماده 94 این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ 400/000/000 ریال جریمه نقدی محکم می‌شود.

باشگاه پرسپولیس تهران نیز به‌لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی مستند به ماده 50 مقررات موصوف به پرداخت مبلغ 600/000/000 ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره از حیث محرومیت قطعی و قابل اجرا بوده و نسبت به سایر موارد غیر قابل اجرا و قابل اعتراض نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ می‌باشد.

منبع: ورزش سه

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد 2