سه‌شنبه 1 خرداد 1403

داوود رشیدی

داوود رشیدی

خبرگزاری ایسنا

پس از 40 دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر، مجید مجیدی با 6 دوره حضور همچنان تنها رکورددار داوری این رویداد سینمایی است.

خبرگزاری ایسنا

برنامه «مستند فرهنگ» چهارشنبه 6 بهمن ماه به روایتی مستند از زندگی داوود رشیدی اختصاص دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 29 تماشاخانه دولتی و خصوصی پایتخت در هفته نخست بهمن ماه با 69 نمایش به استقبال دومین ماه زمستان و علاقه‌مندان و دوستداران هنر تئاتر می‌روند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این مقاله قصد داریم به معرفی51 سریال ایرانی در گونه‌های مختلف کمدی، پلیسی، تاریخی و درام از گذشته تا به امروز را معرفی کنیم. سریال‌هایی که با بسیاری از آن‌ها خاطره داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سریال «کلاه پهلوی» به کارگردانی سید ضیاالدین دری قرار است به جای سریال «بچه مهندس» از شبکه آی‌فیلم پخش شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از بازیگران، فرزندانشان نیز شغل آنها را دنبال کرده و وارد عرصه بازیگری و سینما شده اند.

خبرگزاری ایسنا

سریال "کلاه پهلوی" به کارگردانی زنده یاد سید ضیاالدین دری به زودی از شبکه آی فیلم پخش می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: بازیگر سریال «در پناه تو» به کارگردانی حمیده لبخنده معتقد است این کارگردان چند سالی بود که کاری نساخت و در سکوت گذراند. این اواخر فعالیتی نداشت و همین مسائل از لحاظ روحی، او را آزرده‌خاطر می‌کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «قصه‌های تابه‌تا» یک برنامه نوستالوژیک دهه هفتادی ساخته مرضیه برومند است که با روایت‌های جذاب حتی بزرگ‌ترها را هم پای تلویزیون می نشاند.

خبرگزاری ایسنا

صدای به یادماندنی «اسدلله‌خان» با بازی محمدعلی کشاورز در سریال «پدرسالار» را کمتر کسی از یاد برده است. این صدا به دوبلور پیشکسوت ایران احمد رسول‌زاده تعلق دارد. زنده‌یاد محمدعلی کشاورز هم درباره‌ی هنر رسول‌زاده این‌چنین گفته بود: او در دو کار «هزاردستان» و «پدرسالار» بسیار عالی حس مرا به تماشاگر منتقل کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مسابقات گراپلینگ (کشتی تسلیمی) قهرمانی استان قم در چهار رده سنی و دو استایل Gi و No Gi با حضور 250 در ورزشگاه شهدای نیروگاه سالن خانه کشتی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعلام تاریخ برگزاری چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و برگزاری میزبانی این رخداد در خارج از تهران، گام‌های پایانی برای آغاز سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی، برداشتن محدودیت‌های کرونایی و استفاده از ظرفیت صددرصدی سالن‌های نمایشی از اخبار نمایش در هفته جاری بود.

خبرگزاری ایسنا

خبرهایی از فیلم های سینمایی «پاکول»، «ضد» و مستند «سرگذشت آذر از زبان خودش» و حضور احترام برومند برای تماشای اجرای کوروش سلیمانی از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایش «فرودگاه، پرواز شماره 707» نوشته احمدرضا احمدی شاعر بلندآوازه کشورمان، با حضور احترام برومند همسر زنده‌نام داوود رشیدی به یاد و خاطره این بازیگر فقید که قرار بود 10 سال پیش این اثر نمایشی را به صحنه ببرد، تقدیم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «فرودگاه، پرواز شماره 707» با حضور احترام برومند همسر زنده‌نام داوود رشیدی به یاد و خاطره این بازیگر فقید که قرار بود 10 سال پیش این اثر نمایشی را به صحنه ببرد، تقدیم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان فیلم سینمایی «من ترانه 15 سال دارم» با بیان اینکه علاقه زیادی به خبر حوادث داشتم، گفت: وقتی در روزنامه هم مشغول به کار شدم به سرویس حوادث رفتم.