سه‌شنبه 1 خرداد 1403

داوود رشیدی

داوود رشیدی

خبرگزاری دانا

سریال «مختارنامه» به کارگردانی داوود میرباقری از شبکه آی فیلم بازپخش می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه ماه محرم، سریال مختارنامه از یکشنبه دوم مرداد هر شب ساعت22 روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حدود 30 سال از ساخت سریال «امام علی» می‌گذرد و روایت‌ها و داستان‌های متفاوتی از زبان عوامل سازنده این سریال نقل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فقدان اسماعیل شنگله؛ نخستین سینماگر ایرانی به عنوان داور دو رویداد معتبر جهانی؛ پرسش از جشنواره فیلم شهر و بزرگداشت‌هایش؛ لحظات خاص داوری عصر جدید با کارن همایون‌فر؛ پرفروش‌ترین موزیکال‌های تاریخ سینما و سالروز تولد داوود رشیدی؛ از مهمترین اخبار فرهنگی 25 تیرماه ایرنا بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

فیلم "تابستان باامید" به کارگردانی صدف فروغی محصول کشور کانادا با بازی لیلی رشیدی، مهدی قربانی و... در بخش مسابقه اصلی برای کسب گوی بلورین بهترین فیلم کارلووی واری جمهوری چک رقابت می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فریادهای مرحوم ایرج قادری وسط حیاط وزارت ارشاد که می‌گفت می‌خواهد کار کند اما نمی‌گذارند را مگر سینما فراموش می‌کند؟ سعید راد چه گناهی مرتکب شده بود که وی را مجبور به مهاجرت کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

علیرضا عصار خواننده کشورمان، قطعه ای از آهنگ خود را تقدیم کادر درمان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارگردان سریال «ولایت عشق» و «تنهاترین سردار» در ویژه برنامه «خندوانه» حاضر شد و لحظاتی درباره ساختِ سریال امام رضا (ع) صحبت کرد.

خبرگزاری تسنیم

کارگردان سریال «ولایت عشق» و «تنهاترین سردار» در ویژه برنامه «خندوانه» حاضر شد و لحظاتی درباره ساختِ سریال امام رضا (ع) صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرمسئولی یکی از قدیمی‌ترین روزنامه‌های ایران آن هم به مدت 42 سال شاید برجسته‌ترین و آشناترین عنوان سیدمحمود دعایی باشد اما دعایی فقط همین نبود و باید فراتر از یک روحانی روزنامه‌نگار یا مبارز پیشکسوت انقلابی به او نگاه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرمسئولی یکی از قدیمی‌ترین روزنامه‌های ایران آن هم به مدت 42 سال شاید برجسته‌ترین و آشناترین عنوان سیدمحمود دعایی باشد اما دعایی فقط همین نبود و باید فراتر از یک روحانی روزنامه‌نگار یا مبارز پیشکسوت انقلابی به او نگاه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، به دنبال اهانت به وجود پربرکت هشتمین گوهر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام رضا (ع) در روز‌های اخیر و سیل خروشان ابراز احساسات ایرانیان و مسلمانان آزاده جهان، مجموعه داستانی «ولایت عشق» از شبکه یک سیما پخش می‌شود. همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت پربرکت امام رضا (ع) و بدنبال ابراز احساسات بینندگان عزیز و غیرتمند...

وب‌گاه الف

در حالی که از مدت‌ها قبل اعلام شده بود، فصل نخست سریال «مستوران» از16خرداد روی آنتن می‌رود، پخش این مجموعه تاریخی به تأخیر افتاد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که از مدت‌ها قبل اعلام شده بود، فصل نخست سریال «مستوران» از16خرداد روی آنتن می‌رود، پخش این مجموعه تاریخی به تأخیر افتاد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سعید پورصمیمی به خبر تعرض به کتایون ریاحی واکنش نشان داد.