سه‌شنبه 1 خرداد 1403

داوود رشیدی

داوود رشیدی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه نمایش با دست پر و نمایش فیلم‌های جذاب و سرگرم‌کننده به استقبال بهار می‌رود.

خبرگزاری دانا

شبکه نمایش سیما در ایام نوروز بیش از 90 فیلم سینمایی را در شش باکس برای مخاطبان خود پخش خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا

شبکه نمایش سیما در ایام نوروز بیش از 90 فیلم سینمایی را پخش خواهد کرد.

خبرگزاری میزان

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز «سیاوش طهمورث» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بخش‌هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید.

خبرگزاری دانا

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز «علی نصیریان» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بخش‌هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

داریوش ارجمند که پیش‌تر در گفت‌وگویی، انتقاداتی را نسبت به وزنه‌برداری زنان مطرح کرده بود می‌گوید هنوز هم حرفش همان است و مادری خوب بودن را بهتر از قهرمان المپیک بودن می‌داند.

خبرگزاری میزان

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز «علی نصیریان» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بخش‌هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت سینما و تئاتر گفت: از کودکی و نوجوانی با دیدن نمایش های آیینی و سنتی به نمایش علاقه پیدا کردم و مخصوصا تعزیه و واقعه کربلا، زیرا تاثیرگذاری آن تجسم، تصویر و نمایش واقعه با نقل و روایت آن خیلی متفاوت است و در همان کودکی تعزیه روی من خیلی تاثیر گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

علی نصیریان معتقد است: سینمای ایران بسیار رشد کرده است و در اکنون آثار ساخته شده در تئاتر و سینما از کارهای ما بسیار بهتر است، زیرا زمانه عوض شده است.

خبرگزاری دانا

مراسم بزرگداشت علیرضا انصاف‌جو، محمدرضا شجریان، محمدعلی صادق‌حسنی، محمدعلی لطفی‌مقدم و کاظم هژیرآزاد در افتتاحیه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در شهر یزد برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مراسم بزرگداشت پنج هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران در افتتاحیه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در شهر یزد برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم بزرگداشت علیرضا انصاف‌جو، محمدرضا شجریان، محمدعلی صادق‌حسنی، محمدعلی لطفی‌مقدم و کاظم هژیرآزاد در افتتاحیه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در شهر یزد برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 28 تماشاخانه دولتی و خصوصی پایتخت در حالی با 66 نمایش به استقبال مخاطبان تئاتر در نیمه دوم بهمن ماه می‌روند که شاهد میزبانی صحنه هنرهای نمایشی از نام‌های شناخته شده‌ای چون گلاب آدینه، نوید محمدزاده، داریوش مهرجویی، الهام پاوه‌نژاد، امین زندگانی و اشکان خطیبی هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتظامی یکی از حرفه‌ای‌ترین و خوشنام‌ترین موزیسین‌های ایرانی است که در کنار نام بزرگ خانوادگی‌اش توانسته به هویتی مجزا و مستقل دست یابد.