جمعه 28 اردیبهشت 1403

داوود رشیدی

داوود رشیدی

خبرگزاری دانا

لیست فیلم‌های سینمایی تلویزیون که امروز سه شنبه 8 شهریورماه 1401 از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌های مانند «لاتاری»، «کمیته مجازات» و «رالف خرابکار» را روانه آنته شبکه‌های سیما می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ در ششمین سال درگذشت که داوود رشیدی بازیگر مطرح سینما وهمچنین کارگردان و بازیگر صحنه تئاتر ایران قرار داریم. داوود رشیدی پس از پایان تحصیلات آکادمی (فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی از ژنو، دیپلم کارگردانی و بازیگری تئاتر از آکادمی موسیقی ژنو، گذراندن کلاسهای بازیگری خانم لاشنال به طور خصوصی و...)، 4 سال در ژنو به صورت حرفه ای مشغول کار شد و به عنوان...

خبرگزاری تسنیم

جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی در دهمین هفته تابستان چندین فیلم را از شبکه‌های سه، پنج، نمایش، کودک و امید پخش خواهد کرد که یکی از مهمترین بخش‌های آن مرور آثار زنده‌یاد منوچهر اسماعیلی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رضا کیانیان بازیگر نمایش پدر در نشست خبری این اثر نمایشی گفت: کشورهایی که سینما و تئاتر در آن به حاشیه رانده می‌شود کم‌تر در عرصه جهانی شناخته می‌شوند و آروند دشت‌آرای کارگردان این اثر نمایشی نیز با بیان آنکه نسل بازیگرانی چون رضا کیانیان رو به کم‌رنگ شدن هستند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بابک برزویه انسانی شریف؛ در حرفه خود بسیار توانا؛ همیشه و همه جا همراه بود. او جدا از همکار؛ یار، یاور و دوستی صمیمی بود. برزویه جدا از هنر عکاسی به عنوان حرفه تخصصی‌اش؛ مدرسی خوب و خبرنگاری بی‌نطیر بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای انتهای مردادماه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید؛ «آخرین اتوبوس»، «طلوع»، «موج انفجار2»، «بلک کلینزمن» و «میچل‌ها علیه ماشین‌ها» فیلم‌های جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون برای دو روز آخر هفته، در کنار چند فیلم قدیمی، فیلم‌های جدیدی همچون «آخرین اتوبوس»، «میچل‌ها علیه ماشین‌ها» و چند اثرِ دیگر را تدارک دیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

«آخرین اتوبوس»، «طلوع»، «موج انفجار 2»، «بلک کلینزمن» و «میچل ها علیه ماشین ها» جدیدهای آخر هفته‌های تلویزیون است.

خبرگزاری تسنیم

حمیدرضا آشتیانی‌پور که به صدایِ امین تارخ در «معصومیت از دست رفته» و یا ابراهیم اشتر شناخته می‌شود، ناگفته‌ای از سریالِ «مختارنامه» و فریبرز عرب‌نیا مطرح می‌کند که قابل تأمل است.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های سیما برای دو روز آخر هفته، در کنارِ نوستالژی‌هایی مثلِ «بازگشت پرستوها» و «فرستاده»، فیلم‌های جدیدی را تدارک دیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در روزهای پایانی این هفته با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای پایانی این هفته با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه باشید.

وب‌گاه الف

«عصر روز دهم»، «گوشواره‌های گلی»، «از نو بساز» و «سربازان کوچک» از جمله فیلم‌های سینمایی هستند که در دو روز آینده از تلویزیون پخش می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

سال‌هاست که به مناسبت ماه محرم فیلم‌ها و سریال‌هایی ساخته می‌شوند که برخی از آنها با وجود گذشت سال‌ها هنوز در ذهن و خاطره بینندگان مانده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

نگرش مدیران دهه شصت به سینما و مخاطب باعث شد تا امروز از فرار مردم از سینما ضربه بخوریم. اما مشکل بدتر این است که بسیاری از مدیران و سینماگران حاضر نیستند این واقعیت تلخ را قبول کنند که سینما مانند فرد در حال احتضار است.