یک‌شنبه 1 مهر 1403

دبیرکل‌شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر منصوب شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دبیرکل‌شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود سالاری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری، به پیشنهاد محمدخراسانی‌زاده، رئیس‌شورای سیاست‌گذاری‌شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر و موافقت اعضا در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری این رویداد هنری، امیر عبدالحسینی را به عنوان دبیرکل‌شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، برگزیده و معرفی کرد. در حکم سالاری خطاب به عبدالحسینی آمده است:...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود سالاری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری، به پیشنهاد محمدخراسانی‌زاده، رئیس‌شورای سیاست‌گذاری‌شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر و موافقت اعضا در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری این رویداد هنری، امیر عبدالحسینی را به عنوان دبیرکل‌شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، برگزیده و معرفی کرد.

در حکم سالاری خطاب به عبدالحسینی آمده است: «امید است در سایه الطاف الهی و با همفکری و همکاری سایر اعضاء و بهره‌گیری از تمام توان و قابلیت‌های مرکز هنر‌های تجسمی نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج)، موفق و مؤید باشید.»

امیر عبدالحسینی، مدیر هنری، پژوهشگر، هنرمند و مدرس رشته طراحی گرافیک است. معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت هنر‌های تجسمی و امور موزه‌های شهرداری تهران، ریاست موزه هنر‌های دینی امام علی (ع) و... ازجمله سوابق مدیریتی او در عرصه فرهنگ و هنر است.

شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر به همت اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت مؤسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر، موزه هنر‌های معاصر تهران و مراکز معتبر هنری کشور زمستان سال جاری برگزار می‌شود.

منبع: کیهان