جمعه 10 فروردین 1403

درخواست بروز رسانی سامانه وزارت رفاه جهت بارگذاری مدارک معترضان عدم دریافت یارانه‌

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
درخواست بروز رسانی سامانه وزارت رفاه جهت بارگذاری مدارک معترضان عدم دریافت یارانه‌

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (1 خرداد) مجلس طی تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: ماشین آلات راهداری علیرغم سپری شدن ماه سوم فصل عمرانی هنوز اورهال نشده است.

وی خطاب به وزیر نیرو با انتقاد از سوءمدیریت آبفای شرکت لرستان که خسارات زیادی زده است، گفت: پروژه آبرسانی به روستای زیان دیده از قمرود بعد از گذشت 4 سال حتی یک روستا را آبرسانی نکرده و فاضلاب الیگودرز با 90 درصد پیشرفت فیزیکی و چمن سلطان و گندمیه هنوز تعیین تکلیف نشده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس تصریح کرد: مطالعات ماده 23 طرح ییلاق و قشلاق و لیروک به سازمان برنامه و بودجه ارائه شود، همچنین فرآیند انتخاب سرمایه گذار طرح تلمبه ذخیره ای سد رودبار لرستان هرچه سریع تر نهایی شود.

خدابخشی در تذکری به وزیر جهاد، اظهار داشت: قول های داده شده درباره اجرای طرح های آبخیزداری شهرستان الیگودرز اجرایی نشده، همچنین جاده حرم به حرم علیرغم داشتن مجوز ماده 23 و ردیف ملی در بودجه سنواتی با کارشکنی منابع طبیعی روبه رو شده که از دیوان محاسبات می خواهم برای تحقق اهداف قانونگذار، ورود کند.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در ادامه خطاب به رئیس جمهور، یادآور شد: نواقص موجود در اجرای طرح هدفمندی که موجب نارضایتی مردم شده باید برطرف شود و نظارت بیشتری بر بازار کالاهای اساسی صورت گیرد، همچنین سامانه وزارت رفاه امکان بارگذاری مدارک و مستندات معترضان به طرح را ندارد و این سامانه باید به روزرسانی شود.

وی در ادامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز خواستار اجرای سریع طرح رتبه بندی معلمان شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس بنیاد شهید و وزیر آموزش و پرورش نیز خواستار تسریع در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان شد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید سامانه وزارت بارگذاری معترضان الیگودرز این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است