جمعه 4 آبان 1403

در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی / فولادهرمزگان صدرجدول را به گلساپوش هدیه داد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی / فولادهرمزگان صدرجدول را به گلساپوش هدیه داد!

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی با انجام پنج دیدار پیگیری شد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی جمعه و شنبه این هفته با برگزاری 5 دیدار در شهرهای بوشهر (دو دیدار)، نوشهر، مهریز و اصفهان پیگیری شد.

در حساس‌ترین دیدار هفته پارس جنوبی بوشهر میزبان فولاد هرمزگان صدرنشین بود. علی‌رغم رد و بدل شدن 8 گل تا پایان سه وقت بازی، تقابل این دو تیم پرمهره و مدعی در وقت های قانونی پیروزی نداشت و بازی با تساوی 4 بر 4 به وقت اضافه کشیده شد.

در وقت اضافه این بازی مسلم مسیگر ملی پوش با‌تجربه پارسی‌ها گل پیروزی‌بخش این تیم را به ثمر رساند تا اولین شکست فولاد هرمزگان در فصل جاری در این دیدار رقم بخورد.

در دیگر دیدار حساس هفته پنجم دو تیم مدعی دیگر، یعنی آداک نوشهر و چادرملو اردکان در ورزشگاه سیدپیمان حسینی نوشهر در مقابل هم صف‌آرایی کردند.

آداکی‌ها که یک‌سال و نیم گذشته در ورزشگاه خانگی خود متحمل باخت نشده بودند از همان ابتدای وقت اول، بازی هجومی را در دستور کار خود قراردادند و خیلی زود با گل امیر خزایی از چادرملو پیش افتادند.

اما در سمت مقابل چادرملو هم تصمیم به باخت و جا ماندن از کورس قهرمانی نداشت و به تعداد حملات خود افزود اما با درخشش علی‌اصغر کیاکجوری سنگربان آداک، توپ‌ها یکی پس از دیگری دفع شد. این‌بار سجاد عباسی سنگربان اردکانی‌ها با شوتی سرکش از میانه زمین همتای خود در تیم آداک را مغلوب کرد تا این دیدار به تساوی کشیده شود. لحظاتی بعد سیدامین میرحسینی با ضربه سری زیبا برای دومین بار تور دروازه آداک را به لرزه درآورد.

اما این برتری طولی نپایید و این‌بار آداک با گل محمود علیجانی‌زاده بازی را به تساوی کشید تا وقت اول این جدال تماشایی با تساوی به پایان برسد.

با شروع وقت دوم از میل هجومی دو تیم کاسته شد و بازی محتاطانه‌تر را در دستور کار خود قرار دادند و تنها گل این وقت با قیچی برگردان زیبای محمدعلی مختاری در دقیقه پایانی به ثمر رسید تا چادرملو یک‌بار دیگر از میزبانش پیشی بگیرد.

در وقت سوم بازی باز هم آداک با گل اسحاق مطهری‌نژاد ستاره این فصل خود بازی را به تساوی کشید.

دقایقی بعد این بازی زیبا و جذاب به جنجال کشیده شد، جایی که تماشاگران معترض به داوری چندین دفعه اقدام به پرتاب بطری به سمت نیمکت چادرملو و داخل زمین نمودند و در اتفاقی زشت و عجیب‌تر نیمکت‌نشینان و بازیکنان آداک نیز با یکدیگر درگیر شدند و برای دقایقی بازی متوقف شد.

با از سرگیری دیدار باز هم سیدامین میرحسینی بازیکن جوان اردکانی‌ها موفق به گلزنی برای چادرملو شد. بازیکنان آداک که اولین شکست خانگی را پیش روی خود می‌دیدند، سر تا پا حمله شدند و حاصل آن کسب یک ضربه پنالتی بود که با درخشش سجاد عباسی سنگربان چادرملو مهار شد. اما آداکی‌ها ناامید نشدند و باز هم به حملات خود ادامه دادند و با شوت سرکش محمدرضا ولی‌پور برای سومین بار متوالی بازی را به تساوی کشیدند.

در حالی که ثانیه‌هایی بیشتر به پایان وقت سوم نمانده بود و همه در انتظار سوت پایان این وقت و ادامه بازی در وقت اضافه بودند، محمد بهجتی کاپیتان اردکانی‌ها در نقش ناجی ظاهر شد و با ضربه سری دقیق کار را برای چادرملو تمام کرد تا این دیدار جذاب و تماشایی با برتری 5 بر 4 چادرملو اردکان به پایان برسد.

مقاومت گلساپوش و وحدت مهریز دیگر نمایندگان استان یزد نیز به ترتیب موفق به شکست دکتر تامین اصفهان و شاهین خزر رودسر با نتایج 5 بر 3 و 4 بر 1 شدند.

و در آخرین دیدار هفته شهرداری بندرعباس تیم بحران‌زده پاس جوان گناوه را با نتیجه 6 بر 3 شکست داد تا پنجمین باخت سنگین در کارنامه این تیم تازه لیگ برتری شده ثبت شود.

گزارشی از علی مختاری اردکان

در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی / فولادهرمزگان صدرجدول را به گلساپوش هدیه داد! 2
در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی / فولادهرمزگان صدرجدول را به گلساپوش هدیه داد! 3
در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی / فولادهرمزگان صدرجدول را به گلساپوش هدیه داد! 4
در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی / فولادهرمزگان صدرجدول را به گلساپوش هدیه داد! 5
در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی / فولادهرمزگان صدرجدول را به گلساپوش هدیه داد! 6