سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

دستاورد عملیات «وعده صادق» سرافرازی و سربلندی کشور بود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
دستاورد عملیات «وعده صادق» سرافرازی و سربلندی کشور بود

رئیس دانشگاه تربیت مدرس پاسخ تنبیهی و قاطع جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی را اقدامی مقتدرانه و غرورآفرین عنوان کرد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: عملیات وعده صادق، در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، انجام شد و نشان داد ایران در برابر هر کشوری که اهداف، منافع و آرمان های او را مورد حمله قرار دهد، کوتاه نخواهد آمد و مقتدرانه خواهد ایستاد.

اجتماع دانشگاهیان دانشگاه خواجه نصیر در حمایت از وعده صادق

وی افزود: در این عملیات همه اهداف از پیش تعیین شده ایران حاصل شد و از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران، عملیات خاتمه یافته است و ایران لزومی برای ادامه حملات نمی بیند مگر آنکه از سوی رژیم غاصب صهیونیستی حمله ای به مواضع و منافع جمهوری اسلامی صورت گیرد که در آنصورت جواب قاطع تری از سوی ایران دریافت خواهند کرد.

دانشجو یادآور شد: در این عملیات فقط مواضع نظامی اسراییل مورد توجه قرار گفت و دنیا باید خطوط قرمز ایران را محترم بشمارد و جنگ و کشتار را خاتمه دهد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و همه غیورمردانی که در این عملیات شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: این عملیات، پاسخ کوبنده ای به دشمن بود و تقویت جبهه مقاومت و سربلندی و سرافرازی ایران را به همراه داشت. ان شالله این سرافرازی و پیروزی به برکت حضور حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با اقتدار بیشتر ایران و نعمت و رحمت خداوند متعال هر چه بیشتر تداوم یابد.