جمعه 28 اردیبهشت 1403

دستور وزیر نیرو برای استخدام مامور فداکار آبفا

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
دستور وزیر نیرو برای استخدام مامور فداکار آبفا

مسئولان وزارت نیرو می‌گویند که وزیر نیرو دستور تبدیل وضعیت استخدامی مامور آبفا در شهرستان فهرج که اقدام فداکارانه او برای ترمیم شبکه در سرما خبرساز شده است را صادر کرد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا عبدالله دخت مامور آبفا در شهرستان فهرج واقع در شرق استان کرمان است که روز چهارشنبه 21 دی وقتی با شکستگی لوله ای در بلوار 22 بهمن این شهر مواجه می شود، باوجود نداشتن تجهیزات به منظور جلوگیری از هدررفت آب و نیز تخریب دیوار همسایه، دست خالی و با استفاده از بیل و کلنگ مشغول به کار می شود و سپس به درون گودال آب در سرمای نزدیک به صفر درجه می رود تا هم مشکل قطع آب 70 خانوار حل شود و هم از هدررفت آب جلوگیری کرده باشد.

وی که طی روزهای اخیر در سطح شهرستان و استان کرمان تجلیل شده بود اوایل هفته جاری به تهران رفت و توسط وزیر نیرو مورد قدردانی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به قدردانی وزیر نیرو از نیروی فداکار آبفا فهرج گفت: شخص وزیر نیرو مراحل تبدیل وضعیت این نیرو را نیز پیگیری کرد و مراحل تبدیل وضعیت این نیرو به سرعت در حال انجام است.

حسن قاآنی افزود: علی اکبر محرابیان وزیر نیرو از حمیدرضا عبدالله دخت نیروی آبفا فهرج با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد، سپس شخصا با حضور در حوزه امور اداری این وزارتخانه، دستور تبدیل وضعیت این نیرو را از حجمی (قراردادی) به قرارداد رسمی به شرکت آبفا صادر کرد.

وی اظهار داشت: وزیر نیرو همچنین از معاون و مدیران مربوطه این بخش خواست که برنامه استخدام این فرد با سرعت و به صورت ویژه انجام شود.

این مسئول در شرکت آبفا استان کرمان گفت: اکنون تمامی مراحل استخدامی عبدالله دخت با پیگیری وزیر نیرو طی شده و فقط حکم این نیرو باید ابلاغ تا مراحل قانونی آن کامل شود.

عبدالله دخت تاکنون در مصاحبه های خود گفته بود که این کار را برای رضای خدا و انجام تعهداتش انجام داده است.

استاندار کرمان نیز از این مامور فداکار آبفا تجلیل کرده است.

منبع: ایرنا
دستور وزیر نیرو برای استخدام مامور فداکار آبفا 2