یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

دشمنان بزودی پاسخ جنایت ناجوانمردانه خود را خواهند گرفت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دشمنان بزودی پاسخ جنایت ناجوانمردانه خود را خواهند گرفت

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در محکومیت حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله القاصم الجبارین «بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود!» در پی حادثه تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به شهروندان مظلوم کرمان قلب های مسلمین متالم گردید و بار دیگر نفرت دشمنان خبیث جمهوری اسلامی ایران را آشکار...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در محکومیت حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین «بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود!»

در پی حادثه تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به شهروندان مظلوم کرمان قلب های مسلمین متالم گردید و بار دیگر نفرت دشمنان خبیث جمهوری اسلامی ایران را آشکار کرد.

رژیم اشغالگر اسرائیل بداند و آگاه باشد هرچه خون ریخته شود از همبستگی امت مسلمین کم نخواهد کرد و بزودی پاسخ جنایت ناجوانمردانه خود را خواهد گرفت!

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) ضمن آرزوی بهبودی برای مجروحین حادثه، این جنایت هولناک را به شدت محکوم کرده و همدردی خود را با خانواده قربانیان این حادثه دردناک اعلام می دارد.

از دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی نیز خواستار انتقامی سخت هستیم. باشد که این مسیر منتهی به ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) باشد...