شنبه 5 خرداد 1403

دشمن به دنبال سلب ثبات و آرامش از جمهوری اسلامی است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دشمن به دنبال سلب ثبات و آرامش از جمهوری اسلامی است

غلامزاده با بیان اینکه ثبات و آرامش کشور خار چشم دشمنان شده است، گفت: دشمن به دنبال این است که ثبات و آرامش را از جمهوری اسلامی ایران بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیرزاد غلامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، در رابطه با وقوع اغتشاشات اخیر اظهارداشت: این آشوب‌ها مورد تایید کسی که دلسوز این مردم، مملکت و نظام باشد، نیست و این اغتشاشات کار کسانی است که بدخواه مملکت هستند و دوست ندارند جمهوری اسلامی و کشور ایران مستقل باشد.

وی افزود: ما ضربه زدن به اموال عمومی را به شدت محکوم می‌کنیم و در این راستا کسانی که تحریک کردند، عامل و مباشر بودند باید پاسخگو باشند و خسارت‌ها را برابر قانون جبران کنند.

داور بین المللی کشتی عنوان کرد: کسی که در این اغتشاشات مباشرت کرده و برای جان مردم هیچگونه ارزشی قائل نشده است، در قانون مجازات آن مشخص شده است و باید به سزای اعمال خود برسند.

وی بیان کرد: در این قضیه قانون ما بسیار با رأفت اسلامی عمل می‌کند، رأفت در حد اعلی باید باشد ولی کسی که نسبت به جوان‌ها و مملکت هیچگونه تعهدی ندارد، رأفت اسلامی برای آن مفهومی ندارد.

غلامزاده گفت: در آشوب‌هایی که رخ داد نیروی انتظامی و امنیتی نظام افراد آشوبگر را شناسایی کردند و مشخص شد این افراد بیشتر کسانی هستند که نگاهی خارج از این کشور دارند.

وی تصریح کرد: متاسفانه شبکه‌های مجازی بی نهایت ولنگار و ویلان است و برخی از افراد نیز به دلیل عدم آگاهی در ابتدای امر از طریق همین فضای مجازی تحریک شدند اما بعد فهمیدند که وضعیت اینگونه نیست.

داور بین المللی کشتی گفت: کسانی که در آشوب‌ها حضور داشتند بیشتر افرادی بودند که با جمهوری اسلامی مشکل و عقده داشتند و مرگ مرحومه مهسا امینی و حجاب بهانه بود.

وی تصریح کرد: برخی از جوان‌های کم سن و سال نیز فریب خوردند که باید برای آنها روشنگری شود البته این افراد نیز بعد فهمیدند اینکه اموال عمومی از بین برود و جان مردم به خطر بیفتد درست نیست.

داور بین المللی کشتی اظهارداشت: دشمن به دنبال این است که این ثبات و آرامش را از جمهوری اسلامی ایران بگیرد در واقع این ثبات و آرامش خار چشم دشمنان شده است.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر برخی از روی ناآگاهی و برخی از روی آگاهی شرکت کردند، برای مثال برخی از خواص کشور برای تحریک جوان‌ها حتی بیانیه دادند. البته در طول تاریخ همیشه نشان داده که کسانی که بی بصیرت بوده و به دنبال منافع شخصی خود بوده‌اند، زمانی هم که اوضاع به نفع آنها نیست کارشکنی می‌کنند.

غلامزاده عنوان کرد: علی کریمی و مهران مدیری از کسانی بودند که با پول جمهوری اسلامی به این جایگاه رسیدند اما نمک خوردند و نمکدان شکستند و باید گفت اگر جمهوری اسلامی نبود این افراد اکنون کجا بودند و چه جایگاهی داشتند.

وی بیان کرد: همانطور که مطرح شد رأفت جمهوری اسلامی در این قضیه بی نهایت زیاد است اما اکنون باید باب جدیدی باز شود و با این قبیل افراد به شدت برخورد شود.

داور بین المللی کشتی گفت: موضوع تبیینی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند باید مورد توجه قرار گیرد، جوان‌های ما باید بدانند که چه رشادت‌هایی در این سرزمین انجام شده است و چه جوان‌هایی که در سن آنها بوده‌اند و بهترین لحظات زندگی خود را که می‌توانستند زندگی کنند، نکردند و جان خود را کف دست گرفته و برای این مملکت جان خود را از دست دادند و شهید شدند.

وی تصریح کرد: واقعیت امر این است که فشار اقتصادی بر روی مردم است و در شرایط تحریم به سر می‌بریم و باید گفت هر کشوری به جزء ایران بود زیر فشار تحریم له شده بود اما ایران با خواست خدا و هدایت‌های رهبری سرپاایستاده و این برای دشمنان قابل تحمل نیست و به هر نحوی می‌خواهند به این کشور ضربه بزنند.

انتهای پیام /