دوشنبه 16 مهر 1403

دشمن در سوریه سازی ایران اسلامی با شکست جدی مواجه شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دشمن در سوریه سازی ایران اسلامی با شکست جدی مواجه شد

احمدی یقین گفت: حضور مردم در حماسه های چند هفته گذشته و خصوصا مراسم شهدا نشان از شکست راهبردی دشمن است و دشمن در سوریه سازی ایران اسلامی با شکست جدی مواجه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ احمدی یقین کارشناس برجسته سیاسی امروز در همایش طلاییه داران عفاف و حجاب و با حضور بسیجیان حوزه حضرت زهرا (س) اراک اظهار داشت: دین اسلام کامل ترین دین است و امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی دین اسلام را احیا نمود و انقلاب اسلامی به بانوان‌ایرامی عزت و کرامت داد و هیچ دین و مذهبی به جز اسلام برای بانوان اهمیت نداده است.

وی افزود: ایران اسلامی به برکت تفکر انقلابی امروز قدرت دوم موشک جهان است و امروز دشمنان از این هراس دارند و قدرتمندی ایران را تحمل نمی کنند.

احمدی یقین ادامه داد: سرعت رشد علمی ایران پس از انقلاب به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده و امروز در سایر علوم و دانش های نوین حرف برای گفتن داریم.

وی با بیان اینکه دشمن از دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی عصبانی است، گفت: دشمنان بعد از اینکه در همه راهبردهای 43 ساله با شکست جدی مواجه شده امروز به جنگ‌ترکیبی روی آورده است.

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه تجزیه ایران اسلامی مهمترین هدف دشمن در جنگ ترکیبی است، افزود: دشمنان از طرفی با هدف قرار دادن اقتصاد و معیشت مردم و از طرف دیگر با جنگ‌شناختی به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

وی ادامه داد: دشمن در حوادث اخیر به دنبال نا امنی ایران بود ولی به برکت هدایت ها و هوشمندی های مقام معظم‌رهبری و حضور و بصیرت مردم در صحنه شکست خورد و دشمن نتوانست مردم را در آشوب های خیابانی همراه خود کند و پروژه نا امنی ایران را محقق کند.

استاد دانشگاه اضافه کرد: آمریکا با وجود هزینه های سنگین در منطقه برای غارت منابع با شکست جدی مواجه شد و به فضل الهی با تحقق جهاد تبیین در همه بخش ها توطئه جنگ شناختی دشمن با شکست جدی مواجه خواهد شد.

وی بیان کرد: تغییر باورها و تخریب ارزش های دینی و انقلابی از اهداف جنگ شناختی است و دشمن به دنبال ادراک سازی غلط و دروغ پردازی برای جوانان و نوجوانان است.

احمدی یقین تاکید کرد: حضور مردم در حماسه های چند هفته گذشته و خصوصا مراسم شهدا نشان از شکست راهبردی دشمن است و دشمن در سوریه سازی ایران اسلامی با شکست جدی مواجه شد.

وی به دستاوردهای یک ساله دولت سیزدهم خاطر نشان کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم با تفکر انقلابی و جهادی اقدامات بزرگی شروع کرده که یکی از آنها جاده ابریشم است و این جاده می تواند ترانزیت کالایی در جهان شود و قطعا آورده های زیادی برای ایران به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام /