شنبه 7 مهر 1403

دعوت انجمن مستقل دانشگاه تهران از مردم برای حضور در تجمعات 13 آبان

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دعوت انجمن مستقل دانشگاه تهران از مردم برای حضور در تجمعات 13 آبان

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران طی بیانیه‌ای از عموم ملت شریف ایران جهت شرکت در تجمع روز 13 آبان دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولقد أرسلنا موسی بآیاتنا أن أخرج قومک من الظلمات الی النور وذکرهم بأیام الله ان فی ذلک لآیات لکل صبار شکور

یوم الله سیزدهم آبان‌ماه یادآور رشادت های کم نظیر ملت مسلمان و آزاده ایران در برابر استکبار جهانی و ایادی آن است. شهادت دانش‌آموزان مظلوم در سال 1357 به دست رژیم ستم‌شاهی در دانشگاه تهران از جمله حوادثی است که نقش آحاد مردم در به ثمر نشستن انقلاب را بیان می‌دارد.

از دیگر حوادث این روز بزرگ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) با همراهی و پشتیبانی ملت عزیز ایران است. آمریکا که در برهه پیروزی انقلاب اسلامی، منافع خود را از دست رفته می‌دید، سفارت خود را به مرکز توطئه‌چینی علیه انقلاب تبدیل نموده و به طور مستقیم یا غیر مستقیم مسئول نابسامانی‌های کشور شده بود.

حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 خود سرآغاز تحول دیگری در کشور شد و بساط توطئه و دسیسه دشمن را برچید. حرکتی که به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب دوم لقب گرفت و دست ایادی بیگانه را از سر ایران عزیز کوتاه کرد.

امروز به جرأت می‌توان گفت یک پای حوادث جاری در کشورهای منطقه، دخالت های بی‌جای استکبار جهانی و قدرت‌های زورگو در امور این کشورهاست؛ اما ایران اسلامی با ثبات و امن، مرهون آن اقدام انقلابی دانشجویان و البته تداوم حضور با بصیرت مردم در صحنه‌های گوناگون انقلاب است.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب که فرمودند: «دانشجویان در جامعه تبیین کنند و در پی ابهام زدایی باشند»، وظیفه خود می‌داند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دانش‌آموز و حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام، از عموم ملت شریف ایران جهت شرکت در تجمع روز 13 آبان دعوت به عمل می‌آورد.

و من الله توفیق

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید 13آبان انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران استکبارستیزی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است