دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز گذشته همزمان با سالگرد حمله به پرواز 655 تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس،‌در اقدامی نمادین فاصله جزیره قشم تا هنگام را شنا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال سلمان فارسی در سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) می پردازد. سریال سلمان فارسی در سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) می پردازد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری در فاز جدید خود یعنی ایران، بار دیگر به...

خبرگزاری تسنیم

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی با اشاره به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، از جامعه بختیاری‌ها و لرها درخواست کرد تا در روز جمعه ضمن حضور در پای صندوق‌های رای، به سعید جلیلی رای بدهند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، پیامی منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، امروز (چهارشنبه) پس از دیدار با اهالی روستای ده پهن به ورزشگاه امام خمینی کرمانشاه رفت و در جمع حامیان کرمانشاهی خود گفت: خدا را سپاس می‌گویم که امروز این توفیق را پیدا کردیم که در جمع مردم استان قهرمان‌پرور کرمانشاه حضور پیدا کنم. اینجا سینه ستبر ایران است و امروز ما در جمع شما نشسته‌ایم. امروز...

خبرگزاری تسنیم

ساسان ناطق در گفت‌وگویی با تسنیم با اعلام خبر مرخص شدن مرتضی سرهنگی از بیمارستان، درباره وضعیت جسمی این چهره فرهنگی توضیحاتی داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سریال «تانک خورها» که در فضایی جدی و با رگه‌هایی از طنز در حوزه دفاع مقدس ساخته می‌شود در حال تصویربرداری است.

خبرگزاری مهر

کتاب «آدلا هنوز شام نخورده!» نوشته یاسر سیستانی نژاد توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید جلیلی گفت: هر روستا در لرستان می‌تواند به یک قطب اقتصادی و سلول جهش کشور تبدیل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای دور اول انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دوران کرونا با روزی 750 کشته حاضر به واردکردن واکسن نشدند، رئیس‌جمهور شهید دلش برای مردم تپید و شخصا تلفن به دست گرفت و از کشورهای دیگر درخواست واکسن کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان