دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 تیر در 408 شهر کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی طی یک بیانیه از لرزبان‌ها درخواست کرد تا به سعید جلیلی رای دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن رضایی از «جامعه لُر» برای حمایت از سعید جلیلی در نتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی با «ستاره‌های دنباله‌دار» و چند فیلم انتخاباتی به استقبال پخش نوستالژی‌هایی همچون «عمر مختار» و «دو نفر و نصفی» می‌رود.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا پناهیان شامگاه چهارشنبه در تجمع بزرگ یاران ابراهیم، پیروان گفتمان انقلاب اسلامی در جوار حرم شهدای گمنام موزه دفاع مقدس افزود: اهمیت معرفتیِ انتخابات بالاتر از آن چیزی است که در صندوق رأی اتفاق می افتد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عده‌ای خودتحقیر می‌گویند دشمن نخواست ایران را اذیت کند، گفت: آقایان می‌خواستند آب خوردن ملت را به برجام وFATF گره بزنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عده‌ای خودتحقیر می‌گویند دشمن نخواست ایران را اذیت کند، گفت: آقایان می‌خواستند آب خوردن ملت را به برجام وFATF گره بزنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمایت خود را از کاندیداتوری سعید جلیلی اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از جامعه بختیاری‌ها، لرستانی‌ها و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کرد در دور دوم انتخابات شرکت کرده به سعید جلیلی رای دهند.

وب‌گاه الف

به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد شهادت حاج احمد متوسلیان، بخشی از خاطرات سردار حاج عباس برقی ساوه‌ای را برایتان برگزیده‌ایم.

وب‌گاه فرارو

دکتر نمکی گفت: معیشت نامطلوب مردم و حذف پروتئین به دلیل گرانی موجب شده کالری بیشتر از نشاسته و قند تامین شود و افزایش موارد افسردگی، خشونت و خودکشی آنهم در جامعه تحصیل کرده زنگ خطر جدیست که نمی‌توان پنبه در گوش کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان دولت دوازدهم در نامه‌ای به سعید جلیلی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، به اظهارات او در مناظره‌های انتخاباتی درباره واردات واکسن کرونا پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلیلی گفت: امروز فریادهای دشمنان از این است که می‌فهمند ملت ایران در مسیر پیشرفت قرار داد در بسیاری از موضوعات در پنج، هفت و 10 کشور اول هستیم. انشالله در مباحث اقتصادی هم کشور ما به رتبه شایسته ملت خواهیم رسید و این انجام نمی‌شود مگر وقتی که همه مردم حضور داشته باشند.