شنبه 15 اردیبهشت 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز در محل این وزارتخانه در دیداری چهره به چهره با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش پیامی به مناسبت فرا رسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده کل ارتش به مناسبت فرا رسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان پیامی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر موسوی گفت: آنچه در عملیات شکوهمند اخیر در جواب قاطع به تجاوز آشکار دشمن پلید و غاصب صهیونیستی به ثمر رسید، تنها گوشه‌ای از ظرفیت و اراده مستحکم نیروهای مسلح است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی تاکید کرد که آنچه در عملیات شکوهمند اخیر در جواب قاطع به تجاوز آشکار دشمن پلید و غاصب صهیونیستی به ثمر رسید، تنها گوشه‌ای از ظرفیت و اراده مستحکم نیروهای مسلح است.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل ارتش در پیامی بمناسبت 29 فروردین روز ارتش تاکید کرد: جهان میداند وعده صادق نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی به منافع، مرزها و امنیت نظام اسلامی، پاسخ طوفانی و یکپارچه است.

خبرگزاری تسنیم

حمیدرضا شکارسری از انتشار 2 کتاب تازه خود که شامل نقدهایش بر شعرهای شاعران است برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره جمله موشکی ایران به اسرائیل نوشت: همه ایستاده بودند، حتی اگر دقایقی خواب به چشم‌شان رفت، ایستاده خوابیدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم شهرهای مختلف خراسان رضوی از نقاط مرزی گرفته تا دیگر شهرستان‌ها در حمایت از اقدام مقتدرانه حمله سپاه به اسرائیل غاصب با راه‌اندازی کارناوال‌های شادی و تجمع در مکان‌های مختلف و سردادن شعارهایی علیه این رژیم صهیونیستی، از تنبیه این رژیم از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی از اقدام پشیمان کننده سپاه در پاسخ به حمله رژیم جعلی صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، قدردانی و مراتب حمایت همه جانبه خود را ابراز داشت.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از عملیات «وعده صادق» در بیانیه‌ای آورد: الحمدلله امروز اتحاد، همدلی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و مقتدر ایران اسلامی و نیز جبهه مقاومت اسلامی در منطقه منجر به تولید قدرت سهمگینی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از سینما صبا، حمید بهمنی کارگردان، درباره عملیات شب گذشته ایران در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد: زمانی که خبر را شنیدم آنقدر دلم آرام شد و روح و روانم راحت شد که یاد تعبیر و تفسیر آیه 17 سوره الانفال قرآن افتادم که می‌گوید: «فَلَم تَقتُلوهُم وَلکِنَ اللَهَ قَتَلَهُم وَما رَمَیتَ اِذ رَمَیتَ وَلکِنَ اللَهَ رَمی وَلِیُبلِیَ المُؤمِنینَ...

خبرگزاری تسنیم

شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نامزد‌های دریافت جایزه در بخش مستمر سومین جشنواره پژواک معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی به حمله سپاه به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف