چهارشنبه 2 خرداد 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا غلامرضایی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، از خاطره شستن لباس های همرزمانش تعریف کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نظامیان آمریکایی 44 سال قبل یعنی پنجم اردیبهشت سال 1359 برای آزادی جاسوسان خود که در سفارت سابق این کشور در تهران نگهداری می‌شدند، قصد داشتند با استقرار نیروها و هواپیماهای خود در صحرای طبس عملیات پنجه عقاب را اجرا کنند که اسیر طوفان شن شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اجرایی ارتش گفت: امروز بسیاری از جوانان آمادگی کامل برای مقابله با همه تهدیدات را دارند و در صورت بروز تهدید با قاطعیت به تهدیدات پاسخ خواهند داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست نقد و تحلیل فیلم سینمایی درخت گردو در سالن شیخ بهایی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

علی بخشی‌زاده در مراسم افتتاحیه سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اعلام کرد که چهارمین دوره از این جشنواره بین‌المللی می شود و قرار است در تمام قالب‌ها برگزار شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در مراسم افتتاحیه سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اعلام کرد که چهارمین دوره از این جشنواره بین المللی می شود و قرار است در تمام قالب ها برگزار شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین همایش بین‌المللی "غزه زنده است"از سوی دانشگاه الزهرا (س) و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، با محوریت اصلی فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت امروز (4 اردیبهشت) با حضور جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و از مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی برگزارشد. در انتهای این برنامه بیانیه‌ای...

خبرگزاری دانشجو

امیر محمد محمودی معاون اجرایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شهدای عزیز درس شجاعت، مردانگی، تحمل در مقابل شرایط سخت، ظلم ستیزی و مبارزه با ظالمین را به ما آموختند و امثال شهید قرنی‌ها در دفاع مقدس کم نبودند. معاون اجرایی ارتش گفت: شهید قرنی در دوران شاه از تمام زیبایی‌ها و تعلقات مادی گذشت و یک تنه در مقابل فساد دستگاه طاغوت ایستادگی کرد،...

خبرگزاری تسنیم

همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» به مناسبت بزرگداشت سالروز «شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: یکی از وظایف این موزه، بازنمایی حوادث مهم 45 سال انقلاب است تا از فراموشی و تحریف وقایع انقلاب و دفاع مقدس جلوگیری کنیم.

وب‌گاه الف

رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته ای تربیت مدرس درباره جنگ هراسی و تاثیر بر اقتصاد گفت: معتقدم این جنگ هراسی، برای سرمایه‌گذاری در کشور هراسی ایجاد نکرده است و تاثیرگذار نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش بزرگ تبیینی با عنوان «همپای طوفان» در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. این مراسم به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سیدمحمد حجازی، سردار زاهدی، عروج همرزم شهیدان و فرمانده دلاور دفاع مقدس حاج محمد کیانی (جمعه علی) و سالروز تأسیس سپاه، شکست آمریکا در واقعه طبس و شکست رژیم صهیونیستی در عملیات وعده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دریادار سیاری گفت: مأموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع از تمامیت ارضی، حفظ استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم تبریز، تاکید کرد: در شرایطی که ایران امروز در کشاکش بحران‌هایی همچون سرمایه اجتماعی، تورم و فشار معیشتی قرار دارد لازم است که سیاست‌های تنش زا که محل حساسیت مردم است، تعطیل شود، نهادهای مدنی، گروه‌های مرجع، صدا و سیما، تریبون‌های نماز جمعه و رسانه‌ها در مسیر تقویت وحدت ملی حرکت کنند و از گروهی سازی به طور جد پرهیز شود در این شرایط ویژه التیام بخشی روابط دولت و ملت ضرورت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: یکی از برنامه‌های ارتش معرفی شهدا و گوشه‌ای از زندگینامه آنها در کتب درسی و در برنامه شاد برای آشنایی بیشتر نسل جوان با قهرمانان ملی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، همایشی با عنوان «شن‌ها مامور خدا بودند» با حضور مقامات لشکری و کشوری در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. زمان: روز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 9 الی 11 صبح مکان: میدان ونک - بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبروی پارک طالقانی - موزه ملی...