پنج‌شنبه 7 تیر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد که شعارش در این دوره «خدمت و پیشرفت» است.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: شعارم در این دوره «خدمت و پیشرفت» است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف گفت: من معتقد هستم که باید با روحیه تحول کار کرد و فرزند زمانه خویش بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، با شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، مدتی است که دغدغه کشور حول انتخابات چرخیده و صدای عقربه‌ها تا لحظه فرا رسیدن این رویداد، از هر چیز بیشتر به گوش می‌رسد. کتاب از جمله منابعی است که می‌تواند مردم را در هر زمینه‌ای آگاه ساخته و آن‌ها را برای تصمیم‌گیری درست و هوشمندانه‌تر، آماده سازد. طبیعتا، موضوع انتخابات و مشارکت سیاسی نیز از این قاعده...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان گفت: در دولت شهید رئیسی 17 هزار تخت بیمارستانی در اختیار مردم قرار گرفت و 2700 پروژه بهداشتی افتتاح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر اجرایی کمیته سیاست گذاری نظارت بر خاکسپاری شهدای اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان از شناسایی پیکر مطهر شهید «غلامرضا شریفی» از طریق نمونه برداری آزمایش DNA خبر داد و گفت: این شهید به عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای همدان خاکسپاری شده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش ایسنا، متن بیانیه محمدباقر قالیباف به‌مناسبت آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است: «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم ملت شریف ایران! کشور ما در لحظه‌ای تعیین‌کننده قرار گرفته است. لحظه‌ای که یا به عقب‌ماندگی‌های دهه 90 بازمی‌گردد، یا مسیر خدمت و پیشرفت را پی می‌گیرد. ایران عزیز ما، هر اندازه در اقتدار و توان بازدارندگی مورد حسرت دیگر کشور‌ها قرار گرفته، در عرصه اقتصاد...

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: قالیباف بعد از دوران دفاع مقدس، هیچ سابقه شگرف و افتخارآفرینی ندارد، هرچند که در دوران فرماندهی نیروی انتظامی موفق‌تر از اخلاف و اسلاف خود عمل کرده. با این حال او در شهرداری تهران آثاری از خود به جا نگذاشته که در افکار عمومی پایتخت نشینان، برجسته باشد.

وب‌گاه الف

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اقتدار و عظمت نظام و انقلاب گفت: رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت امروز عرصه را بر قدرت‌های دنیا از جمله آمریکای جنایتکار و اسرائیل تنگ کرد‌ه‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد باقر قالیباف یک پیام انتخاباتی صادر کرد محمد باقر قالیباف یک پیام انتخاباتی صادر کرد «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف در بیانیه ای گفت: من، با آگاهی کامل از مشکلات پیچیده کشور و اشراف بر ظرفیت‌های متنوع اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، تصریح می‌کنم که کشور ما ایران ثروتمندتر از آن است که معیشت و رفاه مردم دچار چالش باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف گفت: شما می‌دانید آنچه وعده می‌دهم را به سرانجام می‌رسانم. یقین دارم فرصت همچنان برای بازکردن گره‌های درهم‌پیچیده باقی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

یک نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور ما در لحظه‌ای تعیین‌کننده قرار گرفته؛ لحظه‌ای که یا به عقب‌ماندگی‌های دهه 90 بازمی‌گردد، یا مسیر خدمت و پیشرفت را پی می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه کشور در لحظه‌ای تعیین کننده قرار گرفته است گفت که پیمان می‌بندم هرچه در توان داریم را به کار گیرم تا دولتی مسئولیت‌پذیر، تحول‌گرا، شایسته‌سالار، مردمی و انقلابی بسازیم.

وب‌گاه الف

بیانیه محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد و در آن تاکید کرد: دولت ما دولت خدمت و پیشرفت خواهد بود تا لبخند رضایت را به چهره ایرانی بنشاند.