چهارشنبه 2 خرداد 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل اظهار کرد: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: چقدر زیبا در این 200 روز جلوه‌گری کردند کسانی که شاید 10 سال پیش اسمی از آن‌ها وجود نداشت. هنگامی که خبیثان آمریکایی و ایادی آن‌ها به یمن حمله کردند، گفتند که یمن فقیرترین کشور جهان است و طی یک یا دو هفته می‌توانیم به مقاصد خود دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از اسرای دفاع مقدس می‌گوید: در بین اسرا، پیرمرد کُردی بود که دموکرات این پیرمرد چوپان را ربوده و به بعثی‌ها ها فروخته بودند تا آمار اسرای ایرانی بیشتر شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور انتظامی در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حجازی که عصر امروز (پنجشنبه) در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شهید حجازی یکی از افرادی بود که در مکتب امام راحل تربیت و رشد کرده بود. سردار حجازی مدتی توسط رژیم ستمشاهی در زندان و تحت شکنجه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.

خبرگزاری تسنیم

سردار حجازی گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

خبرگزاری تسنیم

سومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی امروز در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رضایی ضمن تقدیر از عملکرد نوآورانه راهیان نور امسال تاکید کرد که فرماندهان جنگ در راهیان نور حضور مستمر داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر این که حجاب و عفاف موضوعی کاملا فرهنگی و اجتماعی است، گفت: دشمن در تلاش است تا موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کرده و مردم را در برابر حاکمیت قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو کانون عالی بازنشستگان کشور می‌گوید: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تأمین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های 15روز را می‌دهد، این درحالی است که اختلاف فاحشی با پرداختی سایر بازنشستگان دارند. یک عضو کانون عالی بازنشستگان کشور می‌گوید: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تأمین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های 15روز را می‌دهد، این درحالی است که اختلاف فاحشی با پرداختی سایر بازنشستگان...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر موسوی عملیات وعده صادق را فرود خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم منحوس صهیونیستی دانست و گفت: این عملیات دل همه مسلمانان و قلب آزادی‌خواهان و عدالت طلبان دنیا را شاد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جملاتی مانند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، «ای کاش من هم یک پاسدار بودم» و «سپاه عمود خیمه انقلاب است» سوالاتی را در ذهن، بخصوص نسل جوان پررنگ می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدمحمد حسینی گفت: با تصویب و تایید نهایی لایحه عفاف و حجاب در مجلس و شورای نگهبان، تا حدود زیادی به اختلاف برداشتها پایان داده می‌شود و عملکرد هر دستگاه در این خصوص قابل ارزیابی توسط نهادهای نظارتی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به روند بررسی لایحه عفاف و حجاب در مجلس گفت: تا ابلاغ این لایحه که دستگاه‌ها باید به وظایف روشن و بین خود عمل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریمی قدوسی حالا در دولت ابراهیم رسیسی کمتر اظهار نظر می‌کند، دست کم دولتمردان را متهم نمی‌کند در نتیجه کمتر هم تکذیب می‌شود. حتی اظهارات اخیر او هم با واکنش قابل توجهی از سوی دولت رئیسی همراه نبوده است اما ناظران معتقدند سخنان او می‌تواند به راحتی مورد بهره برداری کشورهای غربی و رژیم اسرائیل قرار گیرد و برای ایران دردسر ساز شود. جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در روز‌های اخیر جنجال تازه‌ای...

وب‌گاه خبر آنلاین

نوه امام خمینی با تأکید بر اینکه وظیفه همه ماست که امام را، همان امامی که فی الواقع بودند، معرفی کنیم و نگذاریم منحرفان و مخالفان نظام، امام را تحریف کنند، گفت: امروز شاخص و ملاک حقیقت اندیشه های امام، رهبر معظم انقلاب هستند.